خانه اسکواش سمنان در آیینی با حضور رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار، سرپرست ورزش و جوانان استان و جمعی از ورزشکاران سمنانی افتتاح شد.
کد خبر: ۹۶۶۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۶ 25 May 2021

خانه اسکواش سمنان افتتاح شد

 

به گزارش تابناک سمنان حبیب‌الله خجسته‌پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آیین افتتاح این پروژه مهم ورزشی از آن به عنوان محرک نشاط و سلامتی نام برد و اظهار کرد: افتتاح خانه اسکواش شهرستان‌ سمنان در راستای ارتقای سلامت و نشاط اجتماعی، امری ارزشمند و باعث خرسندی است.

وی با تبریک سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر ، روز مقاومت، ایثار و پیروزی، یاد و خاطره شهدای والا مقام این حماسه را گرامی داشت و تصریح کرد: بسیار خوشحالیم که این پروژه خاص و بی نظیر در کشور ، نصیب استان سمنان شده است و امیداوریم این مرکز در راستای ارتقای نشاط و شادابی در بین قشر ورزشکار، جوانان و نوجوانان ما تاثیر شایانی داشته باشد.

وی از تلاش‌ها و نگاه ویژه فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران، هیات و اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان که این ظرفیت مطلوب را برای جوانان، نوجوان و جامعه ورزش استان و شهرستان سمنان فراهم کرده اند ؛ قدردانی و اظهار کرد: وجود این‌گونه ظرفیت‌ها می تواند برای ورزش قهرمانی و همگانی ایجاد انگیزه کند.‌

خجسته پور در ادامه یادآور شد: یکی از ویژگی‌های مطلوب این طرح کاهش فاصله زمانی بین کلنگ زنی تا آیین افتتاح پروژه بوده که تلاش‌ها، پیگیری و همت مسولان امر به ویژه اداره کل ورزش و جوانان استان در این حوزه ارزشمند و قابل تقدیر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در پایان تاکید کرد: انشالله جوانان و نوجوانان ورزشکار استان سمنان به شهدای عزیز کشور اقتدا کرده و همچون این عزیزان ، ایثارگری و از خود گذشتگی را همواره سرلوحه زندگی خود قرار داده و در راستای برافراشته شدن پرچم نظام جمهوری اسلامی ساعی و کوشا باشند.
به گزارش ایسنا، خانه اسکواش سمنان به گفته رئیس فدراسیون اسکواش جمهوری اسلامی ایران دارای منحصربه فردترین سالن خاورمیانه است و سازه‌های به کار گرفته شده در این سالن تا امروز در انحصار آمریکا و آلمان بوده است اما در ساخت این مجموعه با قدرت تولید داخلی توانستیم این مجموعه بی نظیر را با کمک مهندسین ایرانی محیا و آماده بهره‌برداری کنیم.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار