مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان گفت: ۳۰ درصد ارزش سهام عدالت استان برابر با هفت هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال با مجوز شورای بورس می‌تواند در بخش‌های مختلف اقتصادی سرمایه گذاری شود.
کد خبر: ۹۶۶۵۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۸ 25 May 2021
 
۷.۸هزار میلیارد ریال از سهام عدالت استان سمنان به یاری اقتصاد می‌آید

 

به گزارش تابناک سمنان امیر خلیلی‌خواه روز سه‌شنبه در سی و چهارمین نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان سمنان در سالن اجتماعات این اتاق ابراز داشت: ارزش مجموع سهام عدالت مردم استان در زمان حاضر در  حدود ۲۶  هزار میلیارد ریال است که در اختیار بیش از ۳۰ شرکت سهام عدالت در استان قرار دارد.

مدیرکل اقتصادی و دارایی استان سمنان بیان کرد:  از ابتدای طرح اعطای سهام عدالت به گروه های مختلف ۴۱۵ هزار نفر در استان متقاضی دریافت سهام بودند که ۳۹۲هزار نفر از آنان مشمول نهایی و  واجد دریافت سهام شدند.

خلیلی خواه یادآور شد: ۲۲۰ هزار سهام دار سهام عدالت در استان سمنان روش غیرمستقیم را برای برخورداری از منافع و سود سهام انتخاب کرده‌اند.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان اظهار داشت: ۱۷۲ هزار نفر از ۳۹۲ هزار  سهام دار سهام عدالت در استان سمنان به روش مستقیم سهام‌داری می‌کنند.

وی یادآور شد: ۴۴ درصد سهام داران سهام عدالت در استان سمنان روش مستقیم و ۵۶ درصد  روش غیر مستقیم را برای دریافت منافع سهام خود انتخاب کردند.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان از سهام عدالت مردم به عنوان یک سرمایه و ظرفیت بزرگ در استان نام برد و خاطرنشان کرد: استان سمنان دارای پنج تعاونی شرکت سهام عدالت است.

خلیلی خواه تصریح کرد: سهامداران سهام عدالت که روش غیر مستقیم را برای دریافت منافع سهام عدالت انتخاب کرده‌اند باید در انتخابات مجمع سهام داران عدالت استان برای انتخاب هیات مدیره شرکت کنند و تا کنون ۴۹ نفر در مجمع سهامداران سهام عدالت استان ثبت نام کرده اند که از این تعداد۱۰ نقر از سوی سازمان بورس تایید شدند.

حدود ۳۹۲ هزار نفر از مردم استان سمنان دارای سهام عدالت هستند که از این تعداد ۲۲۰ هزار و ۷۹ نفر روش غیرمستقیم و بقیه روش مستقیم را برای خرید و فروش سهام عدالت انتخاب کردند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار