استاندار همدان:
استاندار همدان خطاب به مدیران استان تاکید کرد که قرار گرفتن در فضای انتخاباتی و ایام پایانی فعالیت دولت، نباید به هیچ عنوان موجب تضعیف و کمرنگ شدن روند خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مردم شود.
کد خبر: ۹۶۶۸۷۱
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۶ 26 May 2021
 استاندار همدان خطاب به مدیران استان تاکید کرد که قرار گرفتن در فضای انتخاباتی و ایام پایانی فعالیت دولت، نباید به هیچ عنوان موجب تضعیف و کمرنگ شدن روند خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مردم شود.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا؛ سیدسعید شاهرخی اظهار داشت: انتقال مسئولیت و قدرت از دولت فعلی به دولت و رئیس جمهوری جدید فرایندی طبیعی و ضروری است که به صورت ضابطه‌مند و در یک بستر قانونی انجام می‌شود.

 وی خاطرنشان کرد: در چنین فضایی که دولت روز‌های پایانی عمر خود را می‌گذراند به هیچ عنوان نباید در روند اجرای کار‌ها و خدمت رسانی به مردم خللی ایجاد شود و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید به دقت این موضوع را در مجموعه تحت مدیریت خود کنترل کنند.

استاندار همدان با اشاره به سخنان رئیس جمهوری مبنی بر اینکه روند کار‌ها و خدمت رسانی دولت تا آخرین لحظه با قوت و جدیت پیگیری می‌شود، افزود: با توجه به عهدی که با مردم بسته ایم باید تا آخرین لحظه تصدی مسئولیت، ماموریت و وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان تاکید کرد که مدیران دستگا‌های اجرایی استان امسال نیز همچون سال‌های گذشته باید سند عملیاتی و توسعه استان را با هدف کسب بهترین بهره و نتیجه سرلوحه و محور برنامه‌ها و فعالیت‌های خود قرار دهند.

شاهرخی با بیان اینکه سند عملیاتی استان همدان سومین سال اجرا را سپری می‌کند، افزود: این سند نقشه راه توسعه همه جانبه و پایدار استان در بخش‌های مختلف را به صورتی هدفمند مشخص و ترسیم کرده و تمامی فعالیت‌های اجرایی دستگاه‌ها و مدیران باید مبتنی بر همین نقشه راه باشد.

استاندار همدان به فرمانداران شهرستان‌های تابعه استان نیز مامویت داد بر روند اجرای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی درحال اجرا به دقت نظارت کنند تا روند اجرای کار‌ها و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی به هیچ عنوان تحت شعاع فضای انتخاباتی قرار نگیرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان با تاکید بر اینکه اولویت‌ها در بخش اقتصادی استان تدوین و به همه مدیران ابلاغ شده است، تصریح کرد: در سال پایانی عمر دولت، مسئولان استان همدان باید با جدیت و همت بیشتری به تکالیف قانونی خود عمل کنند و اجازه ندهند خللی در روند انجام وظایف و خدمت رسانی مطلوب و بهینه به مردم ایجاد شود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار