مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان همدان گفت: رسانه‌ها نقش موثر و قابل توجهی در افزایش مشارکت مردم برای برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و با انتخابی درست و آگاهانه دارند.
کد خبر: ۹۶۶۹۳۳
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۳ 26 May 2021
اسدالله ربانی مهر روز چهارشنبه در برنامه ویدئو کنفرانس مدیران کل روابط عمومی استانداری‌ها با حوزه اطلاع رسانی وزارت کشور اظهار داشت: موضوع محوری همه انتخابات به ویژه انتخابات پیش رو حضور حداکثری است چراکه مشارکت حداکثری کمک بزرگی به اقتدار نظام و کمک به حل مشکلات می‌کند.

به گزارش تابناک همدان، به نقل از ایرنا مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان اضافه کرد: نشریات و خبرگزاری‌ها، صدا و سیما و فضای مجازی سه محور اصلی حوزه اطلاع رسانی به شمار می‌روند که باید برای هر حوزه برنامه ویژه‌ای پیش بینی کرد.

وی اظهار داشت: در استان همدان همکاری و تعامل خوبی بین کمیته اطلاع رسانی و ستاد انتخابات استان وجود دارد.

طبق این گزارش، «عیسی جعفری» نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی تیرماه سال ۹۹ به دلیل ابتلا به ویروس کرونا درگذشت و انتخابات میان دورای مجلس برای انتخاب نماینده مردم دراین حوزه انتخابیه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

استان همدان با ۱۰ شهرستان، هفت حوزه اصلی و ۱۹ حوزه فرعی (شامل سه شهرستان و ۱۶ بخشداری) دارای ۹ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی روستا در ۹۱۷ روستای استان همدان و ۲ تیره عشایری «جمور» و «ترکاشوند» برگزار می‌شود.

در این دوره از انتخابات ۲ هزار و ۹۶۶ نفر به عنوان اعضای شورای روستا‌ها و ۱۷۴ نیز به عنوان عضو شورای شهر و در مجموع سه هزار و ۱۴۰ نفر به عنوان منتخبان ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان همدان برگزیده خواهند شد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس یازدهم شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار