ناهید فضلی در گفتگو با تابناک:
معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه گفت: پیشرفت آینده ایران اسلامی به کودکان ، نوجوانان و جوانان کشورمان بستگی دارد و فردای روشن این سرزمین در گرو برنامه‌ریزی و توجه ویژه به کودکان و آموزش و پرورش امروز آن‌ها است.
کد خبر: ۹۶۷۳۶۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 29 May 2021

ناهید فضلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش با ارائه راهبردها و تاکید بر هویت کودکان ایران اسلامی در این سند بر مبنای آموزه‌های دینی و ملی و پشتوانه ایرانی اسلامی، باورها و فرهنگ ما اعتقادات و ارزش‌های جامعه، راهی روشن را برای ما رقم می‌زند آشنایی هر چه بیشتر کودکان با ارزش‌های ارزشمند فرهنگی و هنری اسلامی و ایرانی اقدامی اساسی درجهت تحقق هویت کودکان ایران همیشه سرافراز است.

وی تصریح کرد: هویت باعث بوجود آمودن حس اعتماد به نفش و پرورش نسلی امیدوار است که ارزش‌های اسلامی و انقلابی و میراث پر گهر گذشتگان ما را حفظ و آن را غنی می‌کند و باید با تلاش‌های خستگی ناپذیر در رشد و پیشرفت این آب و خاک تلاش نماییم.

فضلی خاطر نشان کرد:کودکان ما تشکیل دهنده صد‌درصد جمعیت فردای این آب وخاکند و هرگونه هزینه و برنامه‌ریزی برای سرنوشت آنان سرمایه‌گذاری برای آبادانی و پیشرفت و هویت بخشی به آن‌ها و آینده و پیشرفت کشور است.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کرمانشاه افزود:پرورش کودکانی با نشاط و سرزنده که در تمام ساحت ها رشد کنند، هدف همه مااست و با روش‌های دیروز نمی‌توان کودکان امروز را برای فردا تربیت کردکودکان ما باید تربیتی متوازن و بر اساس ساحت‌های تربیتی تجربه کنند و در تمام جهات رشد یافته باشند.

وی اظهار کرد: نباید روح و روان کودکان­مان را با مطالبی که برای آینده آن‌ها سودی ندارد انباشته کنیم و برای آنها چهارچوب­‌هایی تعریف کنیم که خلاقیت و سرزندگی را ازآنها بگیرد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار