نورالدین فرزادی پور در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سرپل ذهاب از تلاش‌ها و اتخاذ تدابیر لازم جهت مهار شرایط کنونی سرپل ذهاب از جهت شیوع ویروس کرونا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۷۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۰ 30 May 2021

نورالدین فرزادی پور در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر شرایط سرپل ذهاب قرمز است و بر اساس آخرین آمار‌ها از ابتدای اپیدمی کرونا تا روز گذشته تعداد فوتی‌ها در شهرستان به ۹۲ نفر رسیده است.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار‌ها تعداد (بستری های) بیماران سرپایی ۱۹۶۶ نفر و تعداد بستری‌های مثبت هم ۸۴۸ نفر اعلام شده است.

فرماندار شهرستان سرپل ذهاب تصریح کرد: تمهیدات در نظر گرفته شده برای مهار شرایط کنونی این است که مبادی ورودی و خروجی شهر از هر دو سمت بسته شده و تنها مسیر احمد آباد باز گذاشته شود، باید اضافه کنم جلسه ستاد کرونا را به منظور اعمال مجدد محدودیت‌ها برگزار کرده ایم.

وی با اشاره به اینکه محدودیت‌های مذکور شامل بازار و تمام مشاغل غیر از گروه یک خواهد بود، اظهار کرد:
جلسه‌ای نیز با ائمه جمعه اهل تسنن و اهل تشیع در رابطه با فعالیت‌های فرهنگی در راستای رعایت موازین و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد، همچنین تعطیلی آرامستان‌ها نیز در دستور کار است و مراسم ترحیم باید حداکثر با ۲٠ نفر برگزار شود.

فرزادی پور با اشاره به برگزاری نشست با رسانه‌ها در روز گذشته، تصریح کرد: این نشست درباره همراه کردن رسانه‌ها در فضای مجازی و فضای حقیقی برای جلب مشارکت مردم و همراهی آن‌ها بود.

وی تاکید کرد: امید است تا زمان انتخابات شرایط شهرستان بهبود یابد و در تلاش برای تغییر رنگ هستیم، در غیر این صورت تدابیر لازم را متناسب با این وضعیت رنگی در نظر می‌گیریم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار