مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران با صدور اطلاعیه ای با سپاس از مشترکان پایتخت در خصوص مدیریت مصرف برق، خواستار تداوم این موضوع شد و از مشترکان درخواست کرد تا با همراهی خود، یاور صنعت برق در این برهه حساس باشند.
کد خبر: ۹۶۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۳ 30 May 2021

به گزارش تابناک تهران، در این اطلاعیه که روز یکشنبه منتشر شد به نقل از حسین صبوری مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ آمده است:مشترکان پایتخت همان طور که مستحضر هستید استفاده بی رویه رمز ارزهای غیر مجاز از شبکه برق، افزایش بی سابقه دما و ورود گرمای زودرس و هم چنین کاهش بارندگی ها، باعث بروز برخی از مشکلات در صنعت برق کشور شده است.

وی افزود: بروز خاموشی های پراکنده در سطح کشور و هم چنین پایتخت، مشکلاتی برای شهروندان به وجود آورده است که خوشبختانه شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با تمام توان و قوا با همکاری و مدیریت مصرف مشترکان، اقدام به کاهش خاموشی ها کرده است.

برپایه اطلاعیه شرکت توزیع برق تهران بزرگ، از آن جایی که تامین برق مستمر و پایدار نیازمند همدلی و همراهی تک تک شهروندان دارد، لذا برای تحقق این موضوع رعایت توصیه های مدیریت مصرف در بخش خانگی، تجاری، صنعتی و غیره ضروری است، تا با این راهکارها خاموشی ها به حداقل و حتی صفر برسد.هم چنین این شرکت تمام تلاش خود را به کار می بندد تا بخش های مهم از جمله بیمارستان ها و مراکز درمانی دارای برق پایدار و مستمر باشند ، اما ضروری است تمامی این مراکز دارای مولدهای اضطراری آماده به کار نیز باشند.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: فایل جدول برنامه خاموشی احتمالی در سایت شرکت توزیع برق تهران بزرگ تهران به نشانی www.tbtb.ir و اپیلیکیشن برق من بارگذاری شده است، که مشترکان می توانند با مراجعه به این سایت از برنامه احتمالی خاموشی منطقه خود مطلع شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار