نایب رئیس اول مجلس:
نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: امروز گنبد آهنین در آسمان ایران تحقق یافته است.
کد خبر: ۹۷۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۱ 19 September 2015
حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد در حاشیه بازدید از نمایشگاه قدس آستان رضوی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز یک قدرت علمی در منطقه هستیم و رئیس جمهور آمریکا هم بارها در اظهارات خود تاکید کرده است که نمی‌تواند فناوری و دانش هسته‌ای را از ملت ایران بگیرد.

وی اضافه کرد: اگرچه غربی‌ها با صراحت اظهار نکرده‌اند که توان گرفتن دانش هسته‌ای از ملت ایران را ندارند اما رفتار آنها در طول 12 سال گذشته بیانگر این مهم است.

وی با بیان اینکه دشمن هرگز قدرت تعرض به آسمان، زمین و دریای ایران را ندارد، تاکید کرد: هرچند گاهی تهدید روی میز و زیر میز می‌کنند اما به دلیل قدرت سیاسی و دفاعی که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران خلق کرده‌اند، دشمن هرگز توان تجاوز به ایران را نخواهد داشت.

وی ابراز داشت: امروز آسمان ایران امن‌ترین آسمان در منطقه است و گنبد آهنینی که رژیم صهیونیستی از آن دم می‌زد امروز در آسمان کشورمان تحقق یافته است.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ما امروز توانسته‌ایم که قدرت‌های بزرگ را وادار کنیم تا از همه آنچه که در طول 12 سال گذشته و در 6 قطعنامه علیه ملت ایران بر آن تاکید کرده‌اند، بگذرند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و تدبیر صحیح، وحدت و همدلی و در سایه عنایات مقام معظم رهبری در جهت رسیدن به قدرت برتر حرکت کنیم.

منبع: فارس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار