معاون استاندار خراسان جنوبی خبر داد :
با پیگیری های استاندار ۵ میلیارد تومان تسهیلات کم بهره به اصناف آسیب دیده از کرونا پرداخت می شود. این خبر را معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی اعلام و تاکید کرد: اتاق اصناف ضمن انجام پیگیری های لازم به منظور جذب این اعتبار، برای بهره بردای اصناف واجد شرایط اطلاع رسانی کند. به گفته "عابدی" این تسهیلات از طریق صندوق کار آفرینی امید پرداخت می شود.
کد خبر: ۹۷۳۱۵۴
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۷ 23 June 2021

وی این نکته را هم یادآور شد که این تسهیلات به اصنافی پرداخت می شود که در راستای اجرای طرح محدودیت های اجتماعی ناشی از کرونا ، در گروه های شغلی یک،  دو و سه همراهی کاملی با دستور العمل های ابلاغی داشته اند.

تمدید بسته حمایتی

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان جنوبی همچنین از تمدید بسته حمایت از کسب و کارها و مشاغل به شدت آسیب دیده از کرونا در سال ۱۴۰۰ خبر داد.
"عابدی" با اشاره به آغاز ثبت نام متقاضیان تسهیلات از ۲۴ خردادماه گفت: ثبت نام همچنان ادامه دارد.
وی مراکز آموزشی، آموزشگاه ها و مهد کودک ها به غیر از مدارس، دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، مراکز فرهنگی، هنری و رسانه ای (غیر دیجیتال)، موزه ها، سینماها و تئاترها، مراکز تفریحی، ورزشی و باشگاه ها را از جمله مشاغلی نام برد که از این تسهیلات برخوردار می شوند.
وی تصریح کرد: افراد فعال در مراکز مرتبط با گردشگری شامل هتل ها، هتل آپارتمان ها، مجتمع های جهانگردی و ...، قنادی ، آبمیوه و بستنی فروشی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، مراکز فروش پوشاک، کیف، کفش، خرازی، لوازم آرایشی و بهداشتی، اسباب بازی، لوازم التحریر، مراکز توزیع صنایع، لوازم خانگی، آتلیه و عکاسی هم در فهرست مشاغلی است که می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.
به گفته وی فعالان در مراکز عرضه گل و گیاهان زینتی و همچنین نمایشگاه های تجاری هم در فهرست مشاغل آسیب دیده از کرونا لحاظ شده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار