روزهای آخر دولت روحانی
دکتر رحمانی فضلی در ابلاغیه های جداگانه ای به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل ۳ روستا به شهر موافقت کرد.
کد خبر: ۹۷۳۸۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷ 26 June 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، دکتر رحمانی فضلی در ابلاغیه های جداگانه ای به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل ۳ روستا به شهر موافقت کرد.

در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویر احمد آمده است؛ در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای قلعه ممبی مرکز بخش ممبی شهرستان بهمئی به شهر، موافقت می شود.
همچنین در این ابلاغیه آمده است؛ بدیهی است تاسیس و راه اندازی شهرداری موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.

دکتر رحمانی فضلی در ابلاغیه ای دیگر به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل روستای سرآسیاب یوسفی به شهر موافقت کرد.

در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویر احمد آمده است؛ در اجرای ماده ۱ قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سرآسیاب یوسفی مرکز بخش سرآسیاب یوسفی شهرستان بهمئی به شهر، موافقت می شود.
همچنین در این ابلاغیه آمده است؛ بدیهی است تاسیس و راه اندازی شهرداری موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.

دکتر رحمانی فضلی همچنین در ابلاغیه ای به کلانتری استاندار کهگیلویه و بویر احمد با تبدیل روستای سپیدار به شهر موافقت کرد.

در ابلاغیه دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور به استاندار کهگیلویه و بویر احمد آمده است؛ در اجرای ماده یک قانون اصلاح موادی از قانون تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری و با توجه به مطالعات کارشناسی با پیشنهاد آن استانداری مبنی بر تبدیل روستای سپیدار مرکز بخش سپیدار شهرستان بویراحمد به شهر، موافقت می شود.
در این ابلاغیه آمده است؛ بدیهی است تاسیس و راه اندازی شهرداری موکول به صدور حکم بعدی خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار