بهنمیری ها با مربیگری حامد دلاوری و مجید غلامی در هفته چهاردهم مسابقات با برتری ۲ بر ۱ در مقابل مهمانشان درخشان فریدونکنار، به عنوان تیم نخست گروه غرب به جمع ۴ تیم برتر و مرحله پایانی راه یافتند.
کد خبر: ۹۷۴۴۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۱ 28 June 2021

به گزارش تابنلک مازندران،  پایان دور مقدماتی لیگ برتر فوتبال بزرگسالان مازندران/کیان سام برترین تیم مسابقات شد.

کیان سام بهنمیر در هفته پایانی دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال بزرگسالان باشگاه های مازندران، درخشان فریدونکنار را از پیش رو برداشت.

کیان بهنمیر برترین تیم لیگ فوتبال مازندران شد
 

 بهنمیری ها با مربیگری حامد دلاوری و مجید غلامی در هفته چهاردهم مسابقات با برتری ۲ بر ۱ در مقابل مهمانشان درخشان فریدونکنار، به عنوان تیم نخست گروه غرب به جمع ۴ تیم برتر و مرحله پایانی راه یافت.

جابر برهمه در دقایق ۲۳ و ۴۹ برای کیان سام دبل کرد تا با ۱۰ گل برترین گلزن دور مقدماتی لیگ برتر مازندران باشد.

تیم کیان سام با کسب ۸ برد، ۳ تساوی، یک باخت و به دست آوردن، ۲۷ امتیاز به کارش پایان داد تا بهترین تیم رقابت ها در مرحله مقدماتی باشد.

کاسپین فریدونکنار هم با پیروزی ۳ بر صفر برابر مهمان خود شهروند چالوس، ۲۴ امتیازی شد تا با ایستادن در رتبه دوم گروه غرب لیگ برتر فوتبال مازندران به مرحله نهایی برود.

در گروه شرق این رقابت ها هم تیم یاران هادی نوروزی بابل با ۲۲ امتیاز قهرمان شد و شاهین گرجی محله بهشهر هم با کسب ۲۰ امتیاز، عنوان دوم را به خود اختصاص داد.

مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران با شرکت ۴ تیم کیان سام بهنمیر، کاسپین فریدونکنار، ياران هادی نوروزی بابل و شاهین گرجی محله بهشهر به صورت رفت و برگشت برگزار می شود.

مرحله مقدماتی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه های مازندران با حضور ۱۴ تیم در دو گروه غرب و شرق برگزار شد.

برچسب ها: کیان بهنمیر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار