مدیرکل سیاسی انتخاباتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد در خصوص آخرین وضعیت تقسیمات کشوری در استان توضیحاتی ارائه کرد.
کد خبر: ۹۷۴۵۵۱
تاریخ انتشار: ۰۷ تير ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۴ 28 June 2021
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، فتاح محمدی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: در راستای اجرای تبصره ۵ ماده یک قانون اصلاح موادی از قوانین تعاریف و ضوابط تقسیمات کشوری  مراکز بخش‌ها باید به شهر تبدیل شوند که در بازده زمانی کمتر از دو روز اقداماتی در سطح استان انجام گرفت.
مدیرکل سیاسی امنیتی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: در همین خصوص روستای ممبی مرکز بخش تازه تاسیس ممبی، سرآسیاب یوسفی مرکز بخش سرآسیاب یوسفی در بهمئی، شیتاب به عنوان مرکز بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده و روستای سپیدار به عنوان مرکز بخش سپیدار به وزارت کشور و هیات دولت ارسال شد و با پیگیری حضوری و تلفنی با تبدیل این روستاها به شهر موافقت شد.
وی بیان کرد: نتیجه به فرمانداری‌ها و حوزه معاونت عمرانی ارسال شده تا مقدمات لازم جهت تاسیس و راه‌اندازی شهرداری با صدور حکم بعدی وزارت کشور انجام بپذیرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: لازم به یادآوری است که در اولین فرصت بحث شهریت مرکز بخش زیلایی با رعایت همه جوانب و شرایط لازم تهیه و به وزارت کشور ارسال می‌شود.
محمدی خاطرنشان کرد: طرح‌هایی که قبلا در بحث ارتقاء به بخش و شهرستان ارسال شده بود را با هماهنگی استاندار، معاون سیاسی و همچنین نمایندگان مردم در مجلس، از طریق مرکز پیگیری می‌کنیم تا در اولین فرصت موافقت قانونی را اخذ و زمینه و بستر توسعه ساختاری و همه جانبه در سطح استان فراهم شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار