منوچهر فخری خبر داد:
معاون هماهنگي امور عمراني استانداري كرمانشاه گفت: رعايت استانداردها در اجراي پروژه اي مانند تله كابين كرمانشاه كه با جان و سلامت مردم ارتباط دارد در اولويت است و شهرداري كرمانشاه ملزم به رعايت تمام موارد مربوط به آن است.
کد خبر: ۹۷۴۹۷۰
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰ 30 June 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه   منوچهر فخري در جلسه شوراي فني استان اظهار داشت: در بحث استاندارد با هيچ كس تعارف نداريم و به هيچ عنوان از آن قصور و عدم توجه را به دليل لزوم حفاظت از جان و سلامتي مردم نمي پذيريم.

وي با اشاره به مشكلات ايجاد شده در ساخت و اجراي تله كابين كرمانشاه از سوي اداره استاندارد تصريح كرد: استاندارد از الزامات فني پروژه هاي عمراني است و دستگاه هاي اجرايي در ساخت پروژه هاي عمراني حتماً بايد به اين موضوع توجه كافي داشته باشند.

مقام عالي استان در حوزه عمراني ادامه داد: در جايي كه اجرايي پروژه اي مانند تله كابين كرمانشاه با جان و سلامتي مردم ارتباط دارد به هيچ عنوان در بحث توجه به استاندارد كوتاه نخواهيم آمد و شهرداري كرمانشاه ملزم به رعايت تمام موارد مربوط به آن است.

وي با بيان اينكه وظيفه خود مي دانيم با تمام جديت در راستاي حفظ جان مردم حركت كنيم، گفت: اداره استاندارد استان وظيفه دارد كه تمام موضوعات مربوط به اجراي پروژه تله كابين كرمانشاه را در بحث توجه دقيق به استاندارد از سوي شهرداري را طلب كند و ما در بحث استاندارد با هيچ كس تعارف نداريم.

فخري افزود: به لحاظ اينكه پروژه تله كابين يك پروژه همگاني است و همه مردم از آن استفاده خواهند كرد لذا تلاش براي حفظ جان و سلامتي مردم بايد جزء اولويت كاري دستگاه هاي ذيربط باشد و در اين راستا هيچ گونه اغماضي نبايد صورت گيرد.

معاون هماهنگي امور عمراني استانداري تصريح كرد: زماني اجرا و بهره برداري يك پروژه شيرين است كه اجراي آن با نظارت دقيق استاندارد و ديگر موضوعات لازم همراه باشد و همه بايد تلاش كنند كه پروژه هايي تحويل مردم داده مي شود توجه به موضوع استاندارد از اركان مهم آن باشد.

وي تاكيد كرد: در جلسه آينده اين شورا بايد روند اجراي تله كابين كرمانشاه از لحاظ چگونگي رعايت نكات مربوط به استاندارد به صورت دقيق مورد بررسي قرار گيرد.

مقام عالي استان در حوزه عمراني در ادامه با تاكيد بر واگذاري پروژه هاي عمراني به پيمانكاران بومي گفت: براي واگذاري پروژه هاي عمراني به پيمانكاران در شرايط مساوي اولويت با پيمانكاران بومي است.

فخري بيان داشت: بايد تلاش كنيم كه با يك تعامل، همفكري و همكاري، پروژه هاي عمراني اجرايي شود و از سوي ديگر در بحث نظارت بر روند اجراي اين پروژه ها آنچه كه اجراي بهتر آنها را به دنبال دارد، بايد لحاظ شود.

وي بيان داشت: آنچه كه در بحث اجراي پروژه هاي عمراني براي ما مهم است توجه به كيفيت به صورت دقيق و همه جانبه است و نبايد پروژه اي تحويل شود كه فاقد كيفيت لازم باشد.

وي همچنين خواستار حضور همه مديران كل دستگاه هاي اجرايي ذيربط در جلسه شوراي فني استان شد.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار