سه رشته انشعاب غیرمجاز آب که 30 باغ ویلا از آن استفاده می‌کردند، از سوی تیم شناسایی و برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز اداره بهره برداری آبفای شهرستان فردیس شناسایی و قطع شد.
کد خبر: ۹۷۵۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴ 03 July 2021

به گزارش «تابناک البرز» محمد نیک فکر مدیر آبفای فردیس با اعلام این خبر گفت: طول شبکه این انشعاب‌های غیرمجاز شناسایی شده بالغ بر 600 متر در اقطار 63، 40 و 32 میلی‌متر بوده و همگی در محدوده شهرک ناز و جنوبی‌ترین نقطه شهر فردیس قرار داشتند.
وی با این توضیح که جریان آب در این شبکه‌های غیرمجاز هیچگاه متوقف نمی‌شده و دائم درحال مصرف بوده است، اظهار داشت: قدمت این انشعاب‌های غیرمجاز تا 5 سال برآورد شده و از آن برای پرکردن استخر و آبیاری درختان استفاده می‌شد.
وی افزود: از آنجا که مصرف آب باغ ویلاها دایمی بوده، با جمع‌آوری شبکه غیرمجاز معادل آبدهی دو حلقه چاه در فردیس احیا شده است.
مدیر آبفای فردیس تصریح کرد: برای قطع اینگونه انشعاب‌ها با دادستان شهرستان فردیس هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و با تشکیل تیم جدید شناسایی و برخورد با انشعاب‌های غیرمجاز  در اداره  بهره برداری آبفای فردیس، به کسی اجازه تعرض به شبکه آب شهری و تضییع حقوق آبفا و مشترکان قانونی را نمی‌دهیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار