شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: با احداث و بهره‌برداری باغ راه باران در محله جوانمرد قصاب، دسترسی ایمن شهروندان به متروی جوانمرد قصاب در محدوده شهرداری ناحیه ۲ این منطقه فراهم شد.
کد خبر: ۹۷۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۲ 05 July 2021

به گزارش «تابناک تهران» ، فرهاد افشار روز دوشنبه در آیین بهره برداری این باغ راه افزود: تنها دسترسی شهروندان محله جوانمردقصاب به پایانه اتوبوسرانی و تاکسیرانی مترو شهرری تبدیل به باغ راه شده است.

وی اظهار داشت: این طرح به طول ۳۵۰ متر و مساحت یکهزار و ۲۰۰ مترمربع با اجرای جدول گذاری، لوله گذاری، نصب کفپوش و همچنین مناسب سازی عبور معلولان و نابینایان اجرا شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در راستای عملیات بهسازی این معبر و به منظور ایجاد نمای بصری زیبا، نصب آلاچیق، مبلمان شهری، پایه های روشنائی و کاشت ۱۷ هزار گونه گیاهی مختلف شامل اقاقیا، سرو، زیتون، بری بریس، رز هفت رنگ ،یوگا، نسترن، طاووسی، توری و گازانیا درطول مسیر باغ راه همراه با آب رسانی مناسب انجام شده است.

افشار یادآور شد: به موازات این باغ راه، معبر دیگری برای تسهیل تردد شهروندان به متروی جوانمردقصاب در حال آماده سازی است و تا یک ماه آینده به بهره برداری خواهد رسید.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار