کد خبر: ۹۷۷۶۵
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷ 20 September 2015
رشت - ایرنا - مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گیلان از راه اندازی کتابخانه بزرگ پایداری در استان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در هفته دفاع مقدس خبر داد.
[کتابخانه پایداری دفاع مقدس در گیلان راه اندازی می شود]

رسول جلایی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان این که این کتابخانه از لحاظ تعداد و موضوعات و عناوین کتاب مربوط به دفاع مقدس و ادبیات پایداری در کشور بی نظیر است، افزود : بنیاد حفظ آثار برای تجهیز این کتابخانه نزدیک به پنج هزار جلد کتاب با بیش از یکهزار و 700 عنوان کتاب اهدا می کند.
وی این کتابخانه را از بزرگترین کتابخانه های پایداری در کشور دانست و گفت : راه اندازی این کتابخانه ؛ علاوه بر ترویج فرهنگ دفاع مقدس در بین جوانان ، منابع تحقیقاتی بزرگی را در اختیار دانشجویان و پژوهشگران قرار می دهد.
وی یادآور شد : اولین کتابخانه پایداری در دانشگاه گیلان راه اندازی شده است ؛ و این دومین کتابخانه ای است که با همین عنوان در ابعاد بسیار بزرگتر راه اندازی می شود.
جلایی در ادامه با اشاره به برگزاری 450 برنامه در هفته دفاع مقدس گفت : رژه نیروهای مسلح ، نمایش رزمی فرهنگی عملیات کربلای 2، همایش نکوداشت فرماندهان شهید با محوریت شهید نامجو و همایش نقش اصناف از جمله 30 برنامه شاخص استان در هفته دفاع مقدس است.
هفته دفاع مقدس از 31 شهریورماه مصادف با حمله ددمنشانه رژیم بعثی عراق به کشورمان آغاز می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار