استاندار آذربایجان‌شرقی بر نقش آموزش در بهبود امور مدیریتی در دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد و گفت: سیستم آموزشی باید با علوم جدید هماهنگ بوده و خود را متناسب با تحولات، به‌روزرسانی کند.
کد خبر: ۹۷۷۹۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۸ 12 July 2021

به گزارش تابناک  تبریز، محمدرضا پورمحمدی در مراسم تجلیل از مدیران مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز با بیان اینکه آموزش، تعطیلی‌ بردار نیست، اظهار داشت: همه مدیران در سطوح مختلف باید همواره از یافته‌های جدید علمی بهره ببرند و متناسب با تغییرات و تحولات حوزه کاری خود آموزش ببینند.

 

 وی با تأکید بر اینکه توانایی آموختن و یاد گرفتن از تعاریف سواد در دنیای امروزی است، گفت: ارائه آموزش‌های تخصصی به تناسب وظایف و مأموریت‌های هر سازمان ضروری است و مراکز علمی کاربردی این ظرفیت را دارند.

 

استاندار آذربایجان‌شرقی همچنین از تلاش‌ها و خدمات مدیران، کارکنان و اساتید مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز که به عنوان یکی از 10 مرکز برتر علمی و کاربردی در سطح کشور شناخته شده‌اند، قدردانی کرد.

 

حمیدرضا قاسم‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار آذربایجان‌شرقی هم در این مراسم تصریح کرد: عمده مشکلات مربوط به تخلفات اداری، ناشی از عدم آشنایی مدیران و کارکنان با قوانین و مقررات است که ارائه آموزش‌های کاربردی می‌تواند این خلاء را پر کند.

 

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز نیز از ارائه آموزش‌های مدیریتی به کلیه شهرداران و 2 هزار و 300 نفر از دهیاران، بخشداران و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای استان در این مرکز خبر داد و متذکر شد: این مرکز براساس ارزیابی صورت‌گرفته میان 478 مرکز آموزش علمی کاربردی در سطح کشور در سال گذشته و امسال به عنوان یکی از 10 مرکز برتر انتخاب شده است.

 

در این مراسم با اهدای لوح سپاس از سوی استاندار آذربایجان‌شرقی از مدیران و کارکنان مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری تبریز تجلیل شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :