تابناک-کارگروه بند «خ» ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه در هرمزگان به ریاست مدیرکل مدیریت بحران استانداری و با حضور اعضای این کارگروه برگزار شد.
کد خبر: ۹۷۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 18 July 2021

به گزارش تابناک هرمزگان،مهرداد حسن زاده در کارگروه بند (خ) ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه ، با اشاره به وظیفه این کارگروه، افزود: کارگروه موضوع بند «خ» ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه در هرمزگان طبق ابلاغی مصوبه هیئت وزیران موظف است که مشمولین واجد شرایط بهره مندی از امهال تسهیلات ذیل این بند یعنی کشاورزانی تحت تاثیر حوادث غیر مترقبه قرار گرفته اند را به بانک های عامل معرفی کنند.

وی خاطر نشان کرد: بانک های عامل استان نیز طبق این ابلاغیه موظف هستند که مانده بدهی اصل، سود و جرایم تسهیلات دریافتی خسارت دیدگان بخش کشاورزی ناشی از حوادث غیر مترقبه که از این کارگروه معرفی شده اند را به مدت دو سال امهال کنند.

حسن زاده تاکید کرد: البته طبق ابلاغ این این مصوبه امهال تسهیلات برای شرکت های کشت و صنعت وابسته به دولت و موسسات عمومی غیر دولتی ممنوع است.

وی تصریح کرد: بانک های عامل موظفند در صورت عدم تایید هر یک از بهره برداران فهرست مشمولین اعلامی کارگروه موضع بند «خ» ماده 33 قانون برنامه ششم توسعه، مراتب را به صورت مکتوب با ذکر دلایل به کارگروه اعلام کنند.

برچسب ها: مهرداد حسن زاده
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار