کد خبر: ۹۷۹۵۶۱
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۵ 18 July 2021
مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان ازمدیران شش نواحی و شهرستان از قبیل: ناحیه ۲ همدان، درگزین، تویسرکان، اسدآباد، لالجین و قهاوند که به صورت مشترک موفق به کسب مقام اول تا سوم به دلیل فعالیتی که در پویش طرح ملی آجر به آجر شدند تقدیر کرد.
 
موفقیت طرح «آجر به آجر» در همدان

به گزارش تابناک همدان، در جلسه ای که به منظور تقدیر از مدیران فعال آموزش و پرورش در اجرای طرح ملی«آجر به آجر» مشارکت در طرح مدرسه سازی برگزار شد محمد حسین مرادی گفت: از اردیبهشت ماه سال ۹۹ در استان‌ها طرح «آجر به آجر» برای فرهنگ سازی در مشارکت ساخت مدرسه در بین افراد آغاز شد که آحاد جامعه بتوانند به اندازه سهم یک آجر در مدرسه سازی مشارکت کنند البته در این طرح موضوع مادی و منافع مادی در مدرسه سازی مطرح نبود.

وی افزود: در پویش آجر به آجر دو "پویش مهر را با محرم آغاز کنیم" و "پویش من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" تحت عنوان «مادرانه» برگزار شد.

مرادی گفت: در پویش مهر را با "محرم آغاز کنیم" استان همدان در بین رتبه‌های هشت تا ۱۲ قرار داشت و در پویش "من مادرم بچه‌های ایران فرزند من" استان همدان جزء استان‌های شاخص قرار گرفت و درمقایسه با استان‌هایی که جمعیت دانش آموزی خوبی داشتند توانست رتبه خوبی را کسب کند، اما میزان مشارکت نسبت به هفت هزار نفری که در پویش محرم بود نزدیک به ۱۳ هزار نفر رسید و بیش از شش درصد از ۱۰ درصد جمعیت دانش آموزی استان را تامین کرد و آمار قابل قبولی در کشور به دست آورد.
موفقیت طرح «آجر به آجر» در همدان
مدیر کل نوسازی مدارس استان همدان اشاره کرد: خروجی این پویش‌ها باعث افتتاح سه پروژه از قبیل مدرسه دو کلاسه در روستای قره داغ فامنین، آق داش و ده کبود به بهره برداری رسید.

وی اشاره‌ای به مبالغی که پروژه پویش مادرانه جمع آوری شده بود کرد و گفت: با همکاری تمامی هم استانی‌های عزیز مبلغی بالبغ بر ۲۸۰ میلیون تومان در «پویش مادرانه» جمع آوری شد.

مرادی گفت: یکی از دلایلی که در کشور بیشتر به بحث آموزش پرداخته میشود به دلیل مشارکت‌های مردمی است، و به واسطه پویش‌هایی که شکل گرفت شاهد مشارکت تمامی اعضا خانواده‌ها شدیم.

مدیر کل نوسازی استان اشاره‌ای به تفاهم نامه‌هایی که برای مشارکت در این طرح‌ها منقد شده کرد و گفت: در راستای مشارکت‌ها از ابتدای ۹۹ تفاهم نامه‌هایی با سازمان ها، نهادها، ارگان‌ها و... منعقد شد که این تفاهم نامه‌ها در راستای همکاری هست که پیگیریم این تفاهم نامه‌ها در سطح مدارس اجرایی شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار