مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم عنوان کرد:
خانه زاد یزدی گفت:در طراحی بوستان‌های بزرگ شهری همچون بوستان هزار هکتاری استفاده از ظرفیت‌های مناسب در دستور کار بوده است.
کد خبر: ۹۸۱۱۳۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 25 July 2021

به گزارش تابناک قم،رضا خانه‌زاد یزدی مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ساله شهرداری قم، با بیان اینکه از ۱۰ سال گذشته تمرکز طراحی در بخش‌های مختلف شهرداری وجود نداشته و هیچ مرکز هماهنگی برای طراحی پروژه‌های شهری نبوده است گفت: خوشبختانه در دوره اخیر با راه‌اندازی چنین مرکزی شرایط بسیار خوبی در حوزه طراحی رقم خورده است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم یکی از طرح‌هایی که طی سال‌های گذشته در شهر قم آغاز شده را نهضت پیاده‌راه سازی دانست و عنوان کرد: خوشبختانه این طرح در گام اول که پیاده‌راه ارم بود بسیار زیاد و شاخص اجرا شده و با استقبال شهروندان مواجه شد و در ادامه نیز به همین گونه پیش خواهد رفت.

او بیان کرد: در طراحی این پروژه‌ها تلاش کردیم که تلفیق خوبی از فضای سبز و مسیر پیاده داشته باشیم و رفاه بیشتر شهروندان را رقم بزنیم.

خانه زاد یزدی به احداث بوستان‌های موضوعی در سطح شهر اشاره کرد و افزود: بوستان ملل به تازگی طراحی شده و بوستان کودک نیز در گذشته اجرا شده است.

مدیرکل فنی و طراحی شهرداری قم بیان کرد: در طراحی بوستان‌های بزرگ شهری همچون بوستان هزار هکتاری نیز خلاقیت و استفاده از ظرفیت‌های موقعیت در دستور کار بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار