مراسم تکریم و معارفه فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه روز پنجشنبه برگزار شد و با تقدیر از تلاش های سردار «یحیی الهی» فرمانده سابق، سردار «کیاست سپهری» به عنوان فرمانده جدید معرفی گردید.
کد خبر: ۹۸۳۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸ 05 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، سردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی ناجا در اینکه مراسم که ظهر امروز (پنجشنبه) در پردیس انتظامی استان برگزار شد، خدمت در مرزبانی را جهاد فی سبیل الله توصیف کرد و گفت: مرزبانان مجاهدانی هستند که در تامین امنیت کشور نقشی بی‌بدیل دارند.

وی افزود: امروز به واسطه حضور مقتدرانه نیروهای مرزبانی شاهد امنیتی پایدار در مرزهای کشور هستیم و همه فعالیت دشمنان و گروهک های تروریستی تحت کنترل و رصد قرار دارد.

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ادامه داد: امنیت مرزهای سرزمینی کشورمان خط قرمز ماست و هر گروه و دسته ای بخواهد از آن عبور کند با سخت ترین برخوردها مواجه خواهد شد.

سردار گودرزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز را از دیگر ماموریت ها و اولویت های مرزبانی عنوان کرد و گفت: این پدیده تاثیر سوء زیادی بر اقتصاد جامعه دارد.

وی همچنین با اشاره به نقش بی بدیل و تعامل ارزشمند مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت منطقه اشاره کرد و گفت: مرزبانان و مرزنشینان دو بازوی قدرتمند نظام جمهوری اسلامی ایران در کنترل مرزهای کشور هستند و به لطف خدا مرزبانان و مرزنشینان در تأمین امنیت مرزهای کشور دست در دست همدیگر دارند و موجبات ارتقاء امنیت در جامعه را فراهم کرده اند.

فرمانده مرزبانی استان کرمانشاه در پایان با تقدیر از تلاش های سردار الهی فرمانده سابق مرزبانی کرمانشاه ابراز امیدواری کرد تا سردار سپهری یکی از فرماندهان پرتوان مجموعه بتواند امنیت موجود در مرزهای استان را ارتقاء ببخشد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار