با برگزاری مراسم تحلیف
در نخستین جلسه رسمی ششمین دوره شورای اسلامی شهر مقدس قم پس از برگزاری آئین تحلیف اعضا در فرمانداری قم، رییس و اعضای هیأت رییسه شورای اسلامی شهر قم برای نخستین سال فعالیت این دوره از شورا، با رای اعضا انتخاب شدند.
کد خبر: ۹۸۴۰۸۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۲:۴۱ 07 August 2021

به گزارش تابناک قم، در این مراسم و پس از سوگند اعضا، حسین اسلامی و حسن مالکی نژاد برای ریاست دوره ششم شورای اسلامی شهر قم کاندیدا شدند که در این رأی گیری، حسین اسلامی با هشت رأی در برابر پنج رأی حسن مالکی نژاد به عنوان رئیس دوره ششم شورای اسلامی قم انتخاب شد.

همچنین حسین صابری و محمود مسگری نیز کاندیداهای پُست نایب رئیسی این شورا بودند که بر اساس رأی اعضا، صابری 6 و مسگری هفت رأی کسب کردند و از این رو، نام محمود مسگری به عنوان نایب رئیس این شورا ثبت شد.

در عین حال برای پُست دو منشی اول و دوم این شورا نیز چهار نفر یعنی مصطفی ملایی، معصومه آمره، نرجس نیازمند و ماشاءالله سعادتمندفر کاندیدا شدند که در نهایت، نرجس نیازمند با هشت رأی به عنوان منشی اول و ماشاءالله سعادتمندفر با هفت رأی به عنوان منشی دوم انتخاب شدند.

رأی گیری برای پُست سخنگویی این شورا نیز با کاندیداتوری مصطفی ملایی و محسن مُحرّری همراه بود که در نتیجه این رأی گیری، محسن محرری با هشت رأی در برابر پنج رأی مصطفی ملایی، سخنگوی شورای اسلامی شهر قم شد.

رؤسای کمیسیونهای تخصصی

بر اساس رأی‌گیری اعضای کمیسیون‌های تخصصی شورای شهر قم، رؤسای این کمیسیونها به شرح ذیل انتخاب شدند:

مصطفی ملایی رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی؛ و نایب رئیس معصومه آمره

سیدمجتبی سبحانی ثابت رئیس کمیسیون خدمات شهری، زائرین و محیط‌ زیست؛ و نایب رئیس معصومه آمره

حسین صابری رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و سرمایه‌گذاری؛ و محسن محرری نایب رئیس

سیدمحمد حسین دهناد رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران؛ و نایب رئیس روح‌الله امراللهی

محسن محرری رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت؛ و نایب رئیس حسین اسلامی

روح‌الله امراللهی رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری؛ و نایب رئیس محسن محرری

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار