به منظور حضور در مراسم استقبال از شهدای گمنام که روز 13 اسفند از محل شهرداری رشت تشییع می‌شوند کنفرانس این روز در زیباکنار لغو می‌شود و روز 14 اسفند به صورت فشرده‌تر برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۴۶
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶ 03 March 2015
به گزارش تابناک گیلان، علی همتی نوعدوست گیلانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس مدیریت استراتژیک برند در گیلان اظهار کرد: این کنفرانس قرار بود در تاریخ 13 و 14 اسفند ماه جاری به صورت پایلوت در گیلان برگزار شود.

وی با بیان اینکه این کنفرانس در راستای مدیریت استراتژیک برند، و بر پایه مفاد اقتصادی مقاومتی برگزار می‌شود افزود: به منظور حضور در مراسم استقبال از شهدای گمنام که روز 13 اسفند از محل شهرداری رشت تشییع می‌شوند کنفرانس این روز در زیباکنار لغو می‌شود و روز 14 اسفند به صورت فشرده‌تر برگزار خواهد شد.

رئیس کنفرانس مدیریت استراتژیک برند بر پایه اقتصاد مقاومتی، شیوه‌های بازاریابی و فروش در دوران رکود، اصول مذاکرات تجاری و زبان بدن، افزایش بهره‌وری سازمان و توسعه منابع انسانی را از مباحث کنفرانس مذکور عنوان کرد و گفت: شهدا قهرمانان و برندهای جهانی هستند.

پنج اداره کل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، صنعت، تجارت و معدن، استاندارد، فنی‌ و حرفه‌ای و تعاون، کار و رفاه اجتماعی حامیان برگزارکننده کنفرانس مذکور هستند.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار