فرمانده انتظامي استان از رد رشوه مأموران وظيفه شناس ایستگاه ایست و بازرسی فرماندهی انتظامی شهرستان شازند از دريافت رشوه ۲۸۰ میلیون ریال يك قاچاقچي كالا خبر داد.
کد خبر: ۹۸۵۶۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۳ 12 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سردار"حسن مفخمي شهرستاني" در اين باره افزود: در چند روز قبل، مأموران انتظامی ایستگاه ایست و بازرسی توره شهرستان شازند در هنگام کنترل خودروهای عبوری به يك دستگاه خودرو سواری پیکان مشکوک شده و به آن دستور ایست می دهند که راننده خودرو به دستور مأموران هیچگونه توجهی نکرده و همچنان به راه خود ادامه می دهد.
وي با اشاره به توقیف اين خودرو، در يك عملیات تعقیب و گریز یادآورشد: مأموران پس از بازرسی کامل از داخل خودروی توقیفی موفق به کشف تعداد ۸۰۹ دستگاه انواع گوشي و ۳۹۹ عدد باطري خارجی قاچاق از داخل آن می شوند.
فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه كرد: در هنگام، انتقال خودروی مورد نظر به یگان انتظامی به منظور سیر مراحل قانونی، راننده خودرو، به منظور چشم پوششی مأموران از انجام وظیفه، اقدام به پرداخت رشوه در قالب یک چک به مبلغ ۲۸۰ میلیون ریال به آنان می کند که مأموران از دريافت رشوه پيشنهادي خودداری كرده و بلافاصله وجه موصوف را صورتجلسه و ضميمه پرونده مي کنند.
سردار مفخمي شهرستان با اشاره به معرفی متهم پس از تشکیل پرونده به دستگاه قضائی، از مردم خواست تا هرگونه انتقاد، پيشنهاد، تقدير و... خود را به منظور ارتقاء روز افزون عملكرد و خدمات پلیس از طريق شماره تلفن ۱۹۷ با مرکز نظارت همگاني ناجا در ميان بگذارند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار