فرماندار همدان گفت: به منظور جلوگیری از تشدید بیماری کرونا در این شهرستان از فعالیت برخی از صنوف جلوگیری به عمل آمد.
کد خبر: ۹۸۵۷۲۶
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۷ 12 August 2021
 فرماندار همدان گفت: به منظور جلوگیری از تشدید بیماری کرونا در این شهرستان از فعالیت برخی از صنوف جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی  بیان کرد: با توجه به افزایش شمار بیماران کرونایی و نقش تجمع و دورهمی در گسترش این ویروس به متولیان تالار‌های پذیرایی نسبت به پذیرش نکردن مهمان هشدار لازم داده شد.

وی با بیان اینکه تیم‌های بازرسی وضعیت باغ رستوران و غذاخوری‌های مسیر حیدره را بررسی کردند افزود: باغ رستوران‌های مسیر حیدره یکی از محل‌های پرازدحام بود که این رستوران‌ها نیز تعطیل شد.

فرماندار همدان جلوگیری از فعالیت دکه‌های مربوط به شهرداری در بلوار ارم، جلوگیری از فعالیت دست فروشان در شب بازار‌ها از امروز و ممنوعیت چیدن صندلی در آرامستان برای برگزاری مجالس را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته و در دست اجرا دانست.

محمدی ادامه داد: همچنین در چند روز گذشته نسبت به خاموش کردن روشنایی پارک ها، مسدود کردن مسیر‌های منتهی به تفرجگاه ها، گنجنامه، بلوار ارم و جوان شهر همدان اقدام لازم صورت گرفت.

وی با بیان اینکه اطلاع رسانی از تبعات بی توجهی به ویروس کرونا از طریق خودرو‌های آتش نشانی و هلال احمر در سطح شهر صورت می‌گیرد گفت: ۲۲ تیم از جمعیت هلال احمر در ورودی هیات‌های مذهبی مستقر شده و نسبت به تب سنجی عزاداران اقدام می‌کنند.

محمدی اضافه کرد: شیوه نامه بهداشتی برگزاری مراسم سید سالار شهیدان در اختیار متولیان هیات‌های مذهبی قرار گرفته است همچنین فضای باز در اختیار ادارات و سازمان‌ها همچون ورزش و جوانان و آموزش و پرورش در اختیار هیات‌ها قرار گرفت.


منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار