معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: خوشبختانه جامعه پزشکی استان مرکزی در این بحران خوش درخشید و با از خودگذشتگی و ایثار و فداکاری های مثال زدنی، صحنه های ماندگاری را رقم زده و در تاریخ ثبت کردند.
کد خبر: ۹۸۸۰۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۸ 23 August 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، بهروز اکرمی در مراسم روز پزشک که در دانشگاه علوم پزشکی اراک برگزار شدافزود:پزشکان و مدافعان سلامت فرماندهان جبهه سلامت هستند.
وی یادآورشد: در طول این مدت و از آغاز همه گیری این بیماری، پزشکان و کادر بهداشت و درمان تمام تلاش خود را برای صیانت و حفظ سلامت مردم به کار بستند و هر چه در توان داشتند به کار گرفتند.
وی تاکید کرد: مردم همواره قدردان زحمات پزشکان در ادوار مختلف بوده و هستند، اما در این دوران که این بیماری به جان مردم افتاده، به صورت ویژه تر قدر این عزیزان را می دانند.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی همچنین یادآور شد: به نمایندگی از دستگاه ها و مسئولان اجرایی استان، ضمن تبریک این روز به تمامی این عزیزان، قول می دهم به منظور کاهش مشکلات کاری این قشر تمام تلاشمان را به کار بگیریم.
وی افزود: امید می رود با کمک و همکاری مردم و البته تلاش پزشکان و کادر بهداشت و درمان، هر چه زودتر این بیماری را پشت سر بگذاریم و آن روز را به جشن بنشینیم.
وی گفت: هر اندازه میزان رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مردم بیشتر شود، پزشکان و کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم این جبهه در حال نبرد هستند، خوشحال تر می شوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار