فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه گفت: دولت جدید هنوز شروع نکرده است که رسانه‌های معاند تخریب دولت و تزریق ناامیدی نسبت به آینده را شروع کرده‌اند.
کد خبر: ۹۸۸۵۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۳ 25 August 2021

به گزارش تابناک کرمانشاه به نقل از فارس، سعید بهشتی‌راد امروز در نخستین جلسه کانون اندیشه‌ورز کرمانشاه با هدف بررسی نقش رسانه‌ها در کمک به دولت، اظهار داشت: عاشورا یک جریان بلند و گسترده بوده و باید رسانه‌ها نسبت به پوشش و انتقال تمام تمام و کامل آن همت کنند.

وی یادآور شد: مقام معظم رهبری در بیانه گام دوم انقلاب بیش از ۴۲ مأموریت به جوانان می‌دهند و یکی از مهم‌ترین آن‌ها تزریق امید در جامعه و مقابله با هجمه رسانه‌ای و تبلیغات دشمن است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کرمانشاه ادامه داد: هرکسی می‌خواهد در انقلاب اسلامی صادقانه گام بردارد حتما  باید بیانه گام دوم انقلاب را مطالعه کرده، خوب بفهمد و البته خوب درک کند تا مفاهیم را انتقال بدهیم.

وی در خصوص وضعیت دولت، یادآور شد: دولت جدید هنوز شروع نکرده است که رسانه‌های معاند تخریب دولت و  تزریق ناامید به آینده را شروع کرده‌اند و یکی از وظایف رسانه‌ها مقابله با این هجمه‌های ناحق و تزریق ناامیدی است تا دشمنان به اهداف شوم خود نرسند.

مسؤول رسانه‌ای قرارگاه خانم اوصیا (ص) در ادامه یادآور شد: ۱۰۰درصد شناسایی برابر با ۱۰۰درصد موفقیت خواهد بود و وقتی ما بینیم که  ۵۲ شبکه ماهواره که روی کانون خانواده و تزریق ناامیدی به جامعه ما کار می‌کنند و این همه آرایش کفر شکل گرفته و ما باید اصحاب حق را در مقابل آن شکل بدهیم.

حسین دلاوری ادامه داد: جبهه حق باید به سمت تولید فکر و اندیشه برود و محصول خوب برای مقابله با این مهم داشته باشیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار