رئیس شبکه دامپزشکی ملایر از نظارت 5 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی ملایر بر کشتار دام در عید قربان در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷ 23 September 2015
رئیس شبکه دامپزشکی ملایر از نظارت 5 اکیپ ثابت و سیار دامپزشکی ملایر بر کشتار دام در عید قربان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فارس؛کامران درخشنده  با بیان اینکه هماهنگی‌ و برنامه‌ریزی‌های لازم برای نظارت بر ذبح شرعی دام در روز عید سعید قربان در شهرستان انجام شده است، اظهار داشت: اکیپ‌های نظارتی از ساعات اولیه روز عید برای ارائه خدمات به مردم فعال هستند.

وی از نظارت پنج اکیپ دامپزشکی ملایر شامل دو اکیپ ثابت در کشتارگاه و محل شبکه دامپزشکی ملایر و سه اکیپ سیار در شهرستان ملایر همزمان با عید سعید قربان خبر داد.

رئیس شبکه دامپزشکی ملایر بیان کرد: اکیپ‌های اداره دامپزشکی ملایر شامل سه نفر دامپزشک پنج نفر کارشناس و دو روحانی هستند که برای نظارت بر وضعیت و ذبح شرعی دام‌ها، در تیم‌های نظارتی فعالیت دارند.

وی تصریح کرد: شهروندان برای اطمینان از سلامت دام، حتماً از نظر بهداشتی دام خود را به تایید بازرسان دامپزشکی رسانده و همکاری لازم را با تیم‌های سیار داشته باشند.

درخشنده با بیان اینکه ذبح بهداشتی دام با نظارت شبکه دامپزشکی به صورت بنر در سطح شهرستان اطلاع‌رسانی شده است افزود: همشهریان می‌توانند موارد مشکوک کشتار غیربهداشتی دام را به اداره دامپزشکی ملایر اطلاع دهند.

وی از همشهریان خواست تا حد امکان در راستای جلوگیری از انتشار بیماری‌ها و آلودگی‌های محیطی ذبح دام‌های خود را در کشتارگاه انجام دهند.

رئیس شبکه دامپزشکی ملایر خاطرنشان کرد: در روز عید سعید قربان، شماره تماس 33346664 آماده پاسخگویی به نظرات، پیشنهادات و درخواست‌های شهروندان است.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار