هاشمی پور در دلایل پیام تبریک خود به حسین جنتی آورده است : لازم می دانم از خدمات گسترده جنابعالی و همکارانتان در حوزه ی زیر ساخت روستایی به ویژه در سالهای اخیر در شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده که منجر به رضایتمندی روستائیان عزیز و جلوگیری از مهاجرت بی رویه و عدم ایجاد حاشیه نشینی شهری شده است صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
کد خبر: ۹۸۹۴۱۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۱ 28 August 2021

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خبرهای امروز آمده بود که حسین جنتی مدیر کل سابق بنیاد مسکن کهگیلویه و بویراحمد به عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن خوزستان منصوب و با حضور سرپرست بنیاد مسکن کشور معرفی شد. 
نماینده سابق کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در واکنش به این انتصاب در پیامی خطاب به مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان نوشت : اکنون که به فضل پروردگار و حسن نیت مسئولان امر ، به جهت توانمندی ، تعهد و تخصص و همچنین سوابق درخشان  اجرایی در خدمت رسانی به مردم (ولی نعمت مسئولان به تعبیر امام راحل) به عنوان مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان خوزستان منصوب شده اید بسیار خرسندم و این مسئولیت مهم را تبریک عرض می نمایم. مزید توفیقات روزافزون از خداوند سبحان مسئلت دارم.
هاشمی پور در دلایل پیام تبریک خود به حسین جنتی آورده است : لازم می دانم از خدمات گسترده جنابعالی و همکارانتان در حوزه ی زیر ساخت روستایی به ویژه در سالهای اخیر در شهرستان های کهگیلویه ، بهمئی ، چرام و لنده از جمله ؛ اجرای طرح هادی ، آسفالت معابر روستایی ، ساخت مسکن شهری و روستایی ، بازسازی و بهسازی مسکن و عمران روستایی و ... که منجر به رضایتمندی روستائیان عزیز و جلوگیری از مهاجرت بی رویه و عدم ایجاد حاشیه نشینی شهری شده است صمیمانه تشکر و قدردانی نمایم.
در پایان این پیام آمده است : همچنین برای آقای مهندس اسماعیل باقری مدیر کل جدید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تبریک ، آرزوی توفیق و سربلندی دارم.
لازم به توضیح است ، پیش از ظهر امروز شنبه و در آئینی با حضور «عزیز الله مهدیان» سرپرست بنیاد مسکن کشور، «فاضل عبیات» معاون عمرانی استانداری خوزستان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی «حسین جنتی» به‌عنوان مدیرکل جدید بنیاد مسکن استان خوزستان معرفی شد.
در این جلسه سرپرست بنیاد مسکن کشور ضمن تجلیل از خدمات «مسعود انصاریان» مدیرکل سابق بنیاد استان بر همکاری با مدیرکل جدید تأکید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار