استاندار ایلام با اشاره به نقش تجمع ها در سیر صعودی آمار مبتلایان و بستری‌های کرونا در استان گفت: ادامه داشتن این روند وضعیت کرونایی را وخیم تر می‌کند.
کد خبر: ۹۸۹۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۸ 29 August 2021

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد نوذری  در نشست ستاد مبارزه با کرونا استان ایلام اظهار داشت: در حال حاضر ۴۰۸ بیمار کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد ۸۲ بیمار بد حال و در مراکز آی سی یو بستری می باشند.

وی با بیان اینکه آرامستان ایلام یکی از مراکز انتشار بیماری کرونا است، تاکید کرد: از مردم تقاضا داریم تجمع بیش از حد در آرامستان نداشته باشند چراکه با این کار باعث شیوع بیشتر بیماری می شوند.

استاندار ایلام یادآور شد: عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی باعث شده است که زحمات ستاد استانی مدیریت کرونا و دانشگاه علوم پزشکی کم رنگ تر شود از مردم درخواست می کنیم به خاطر حفظ سلامت خود و خانواده‌های خود، رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در دستور کار قرار دهند.

نوذری بیان کرد: کادر درمان همه تلاش خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفته است، تعداد مبتلایان بیماران کرونایی به‌گونه‌ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی وارد کرده که ضروری است شهروندان برای کاهش جمعیت مبتلایان با کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیرند.

وی مهمترین ابزار مهار کرونا را رعایت کردن دستورالعمل های بهداشتی از سوی مردم دانست و یادآور شد: با توجه به شیوع گسترده ویروس کرونا، طرح های هفته دولت به صورت متمرکز در مرکز استان و در هر شهرستان با حضور یکی از معاونان استانداری مورد افتتاح یا کلنگ زنی قرار گرفت و در هر شهرستان نیز ستاد شهرستانی کرونا نیز با حضور معاونان برگزار شد.

استاندار ایلام با تاکید بر گسترش تبلیغات محیطی مقابله با کرونا در سطح شهر ایلام گفت: شهرداری ایلام نسبت به نصب تبلیغات بنری در سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار