فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم" سجاد دالمن" از ماموران انتظامی شهرستان دزفول در اهواز خبر داد.
کد خبر: ۹۹۱۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۲ 05 September 2021

فرمانده انتظامی خوزستان از دستگیری عاملان شهادت ستوان‌یکم" سجاد دالمن" از ماموران انتظامی شهرستان دزفول در اهواز خبر داد.

سردار سیدمحمد صالحی اظهار داشت: در پی وقوع سرقت‌های مسلحانه باندی و سریالی در شهرستان‌های اهواز، دزفول، شوش، شوشتر و حمیدیه، موضوع در دستور کار اداره مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی، مخفیگاه سرکرده این باند که از سارقان سابقه دار و متواری بود را در منطقه گلدشت اهواز شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضایی به محل مورد اشاره اعزام شدند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد:ماموران پلیس در عملیات تعقیب و گریز سارقان را زمین‌گیر و در نهایت سه نفر از اعضای این باند را دستگیر کردند.

وی بیان کرد: متهمان تاکنون به بیش از ۶۰ فقره سرقت موتور، پنج دستگاه خودرو، ۲۵ فقره سرقت احشام و همچنین ۱۰ فقره سرقت مسلحانه احشام در شهرستان دهلران اعتراف کرده اند.

سردار صالحی گفت: متهمان در ادامه تحقیقات پلیس ضمن اعتراف به ۲ مورد تیراندازی به سمت ماموران گشت پلیس شوش ، تیراندازی به سمت ماموران کلانتری ۱۵ دزفول که منجر به شهادت ستوان‌یکم سجاد دالمن در ۹ مرداد ماه سال جاری شد اعتراف کردند.

وی اظهار داشت: بازسازی اولیه صحنه ارتکاب جرم و تیراندازی به سمت ماموران نیز با حضور سارقان و بازپرس مربوطه انجام شد.

این مقام ارشد انتظامی در خوزستان به سوابق متعدد کیفری سرکرده این باند اشاره کرد و افزود: متهم مورد نظر پس از آزادی از زندان در سال ۹۸ شروع به سرقت‌های مسلحانه کرده و در مناطق حاشیه استان‌های خوزستان و ایلام خود را مخفی می‌کرد که با هوشیاری کارآگاهان پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خوزستان یادآور شد: امنیت شهروندان خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای تامین نظم و امنیت از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار