استاندار ایلام در دیدار با وزیر کشور پیگیر خواسته ها و مطالبات مردمی استان شد.
کد خبر: ۹۹۱۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۳ 07 September 2021

به گزارش تابناک ایلام، محمد نوذری در دیدار با احمد وحیدی وزیر کشور خواسته ها و مطالبات مردمی استان را پیگیری کرد.

استاندار ایلام ابتدا گزارشی از آخرین وضعیت استان در حوزه های مختلف ارائه داد و خواستار مساعدت دولت برای تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی در آستانه اربعین شد و اظهار داشت: موج پنجم کرونا در استان ایلام شدیدتر از دیگر موج ها احساس شد اما با اجرای تمهیدات لازم هم اکنون رعایت پروتکل های بهداشتی به بالای ۶۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: در آستانه اربعین لازم است زیرساخت های حوزه های مختلف استان بخصوص حوزه بهداشت و درمان با توجه به شیوع بیماری کرونا بطور ویژه مورد توجه قرار گیرد.

نوذری ادامه داد: طرح ها و پروژه های بسیاری بعنوان زیرساخت اربعین در استان ایلام تعریف شده است که قسمتی زیادی از آنها پایان یافته، تعدادی نیمه تمام و تعدادی نیز آغاز شده که نیازمند مساعدت دولت است.

وی در ادامه گزارشی از روند انتخابات در استان ارائه داد و گفت: استان ایلام همواره در ادوار مختلف در انتخابات مشارکت بالایی داشته است و امسال نیز در انتخابات ریاست جمهوری و شورا ها با مشارکت ۶۳ درصدی رتبه سوم بیشترین مشارکت در کشور را بدست آورد.

حوزه مرزی، تقسیمات کشوری، طرح های عمرانی و غیره از دیگر موضوعاتی بود که در دیدار استاندار ایلام با وزیر کشور مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار