فرمانده سپاه ناحیه شاهرود:
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود گفت: بسیج جامعه مهندسان و ادارات شهرستان کلینیک صنعت‌یار را راه اندازی کرده و به کمک واحد‌های تولیدی مشکل‌دار در سطح شهرستان می‌آیند.
کد خبر: ۹۹۴۹۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۱ 19 September 2021


به گزارش تابناک سمنان سرهنگ محمد خوشقدم درباره کارکرد بسیج در زمینه رونق تولید و حمایت از واحد‌های مشکل دار تولیدی در شهرستان شاهرود بیان کرد: بسیج مهندسان و ادارات به صورت جهادی و آتش به اختیار کلینیک صنعت یار را در سطح شهرستان به این منظور ایجاد کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این کلینیک متشکل از مهندسان، کارکنان ادارات به خصوص نهاد‌های اقتصادی و… است که با مراجعه به واحد‌های صنعتی و تولیدی مشکلات آن‌ها را احصا و برای رفع آنان تلاش می‌کند، ابراز کرد: یکی از محور‌های اصلی این جمع که به صورت عاشقانه و بدون چشم داشت کار می‌کنند، حفظ تولید و اشتغال در سطح شهرستان شاهرود است.

افتتاح گلخانه تمام هوشمند

فرمانده سپاه شاهرود با بیان اینکه کمک به واحد‌های صنعتی و تولیدی در شهر‌ها و روستا‌های شهرستان شاهرود کارکرد اصلی این گروه محسوب می‌شود، بیان کرد: تاکنون این گروه جهادی توانسته‌اند مشکلات ۲۵ الی ۳۰ واحد تولیدی شهرستان را از ۲۰ تا ۱۰۰ درصد رفع کنند و دوباره شاهد رونق تولید در سطح آن‌ها باشیم.

خوشقدم با بیان اینکه تولیدگران مشکل دار شهرستان نیز می‌توانند با مراجعه به این گروه مشکلات خود را در میان بگذارند، تاکید کرد: مشکلات واحد‌های تولیدی در حد توان با حضور مهندسان، کارشناسان حتی جمعی از وکلا، کارکنان ادارات و… در سطح شهرستان شاهرود پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه کلینیک صنعت یار همچنین در هفته دفاع مقدس یک پروژه را نیز افتتاح خواهد کرد، گفت: نخستین گلخانه تمام هوشمند استان سمنان در روستای ابر شاهرود به همت و تلاش بخش خصوصی و کلینیک صنعت یار در حالی به بهره برداری می‌رسد که می‌تواند در زمینه تولید و همچنین اشتغال فرصت مناسبی محسوب شود.
 
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: مهر
مطالب مرتبط
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار