فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان گفت: این یگان از سال 92 تاکنون موفق به کسب عناوین برتر در بخش های مختلف شده است.
کد خبر: ۹۹۵۶۴
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۷ 24 September 2015
فرمانده تیپ 316 زرهی شهید قهرمان گفت: این یگان از سال 92 تاکنون موفق به کسب عناوین برتر در بخش های مختلف شده است.

به گزارش ایرنا؛امیر سرتیپ دوم حمزه بیدادی  افزود: خدمت سربازی محلی برای تربیت، رشد و تعالی اخلاق و رفتار جوانان است که در این زمینه پادگان شهید قهرمان برنامه هایی اجرایی کرده است.

وی اضافه کرد: پادگان شهید قهرمان در سال 92 در ارتش و سال 93 در نیروی زمینی رتبه ممتاز طرح تربیت سرباز را کسب کرد.

وی یادآوری کرد: یکی دیگر از اولویت های پادگان شهید قهرمان آموزش مسایل دینی و اخلاقی با استفاده از کادر مجرب و توانمند به سربازان است.

فرمانده تیپ زرهی ارتش در همدان اضافه کرد: این مجموعه در این راستا اقدامات شایسته ای را انجام داده بگونه ای که در طرح نمازآموزی فرد به فرد رتبه برتر نیروی زمینی را کسب کرد.

امیر بیدادی گفت: توجه و ترویج قرائت قرآن در پادگان از دیگر برنامه های این مجموعه برای افزایش معنویت بین کارکنان کادر و وظیفه است.

وی اضافه کرد: توجه به آموزه های دینی و آیات الهی انسان را از قرار گرفتن در گرداب گناه و تباهی منع کرده و بشریت را در مسیر سعادت و خوشبختی قرار می دهد.

وی اظهار کرد: یکی از افتخارات پادگان شهید قهرمان کسب رتبه برتر قرائت، حفظ، اذان و احادیث توسط خانواده کارکنان تیپ شهید قهرمان در نیروی زمینی است.

فرمانده تیپ شهید قهرمان کسب رتبه ممتاز نیروی زمینی در کاهش سوانح و ارتقای ایمنی ، رتبه دوم کاهش تخلفات اداری در نیروی زمینی، ارائه طرح های ابتکاری در حوزه نظامی و تاسیسات را از دیگر افتخارات کسب شده توسط تیپ 316 زرهی شهید قهرمان برشمرد.

وی همچنین از آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای حاضر در این پادگان خبر داد و گفت: به منظور افزایش آمادگی جسمانی رزمی ورزش های همگانی و دوره های ویژه برگزار می شود.

وی گفت: در این راستا عوامل پادگان شهید قهرمان موفق به کسب رتبه ممتاز و اول در سری رقابت های مختلف ورزشی نیروی زمینی شده است.

امیر بیدادی یکی از افتخارات برجسته خود را شرفیابی به محضر فرماندهی معظم کل قوا به علت کسب عنوان فرمانده نمونه ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار