پیشتازی ستاد کرونای استان مرکزی از ستاد ملی

استاندار مرکزی گفت: در برخی از شاخص ها و تصمیمات ستاد استانی مدیریت کرونای استان، جلوتر از ستاد ملی است.
کد خبر: ۱۰۰۰۰۱۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۲ 09 October 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، سید علی آقازاده در نشست ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی افزود: ابتکارات و راهکارهای خوبی در ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی عملیاتی شده که جلوتر از ستاد ملی بوده است.
وی یادآورشد: مصوبه لغو دورکاری در نشست سه هفته قبل ستاد مدیریت کرونای استان صادر شد در حالی که این مصوبه امروز در ستاد ملی کرونا اعلام شده و استان مرکزی در شاخص مذکور هوشمندانه عمل کرده و نمره قبولی دارد.
وی تاکید کرد: مصوبات ستاد مدیریت کرونادر این استان بهنگام، علمی و کارآمد است به ‌طوری‌ که می‌تواند الگو مناسبی برای سایر استان‌ها باشد.
آقازاده ادامه داد: استان مرکزی همچنان در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، زدن ماسک و فاصله اجتماعی رتبه برتر کشور را دارد و با همکاری خوب مردم و کادر درمان در زدن واکسن کرونا نیز استان مرکزی جایگاه پیشتاز دارد.
استاندار مرکزی با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول و آغاز مراسمات شادی و افزایش ازدواج گفت: نیاز است به دور از ساده‌انگاری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به‌گونه‌ای این مراسم مدیریت شود که منجر به اوج‌گیری دوباره کرونا نشود.
وی یادآور شد: نزدیک به ۷۰ درصد مشمولان دریافت واکسن در این استان ایمن‌سازی شده‌اند که در این شاخص استان مرکزی از میانگین کشوری بالاتر است.
وی افزود: آمارها نشان می‌دهند که در اراک، تفرش، زرندیه، شازند و خمین شیب ملایمی از شیوع کرونا وجود دارد بنابراین نیاز است که فرمانداران با تقویت نظارت از شیوع دوباره این ویروس پیشگیری کنند.
آقازاده گفت: گزارش‌های دانشگاه علوم پزشکی از پنج شهرستان استان حاکی است که شمار ابتلا، بستری و فوت افزایش یافته و باید تدابیر لازم برای وارد نشدن به موج ششم پیش‌بینی شود.
استاندار مرکزی گفت: تعطیلات هفته قبل با افزایش سفرها و فت و آمد و انتقال بیماری همراه بود و باید همه تلاش به‌کار گرفته شود تا دوباره جامعه درگیر موج جدید کووید ۱۹ نشود.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار