کودکان اردبیلی نشان طلای مسابقات نقاشی رومانی را کسب کردند

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل از کسب نشان طلا و دیپلم افتخار توسط اعضای کانون استان از مسابقات نقاشی رومانی و نیز مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین خبرداد.
کد خبر: ۱۰۱۴۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴ 06 December 2021

 

به گزارش تابناک اردبیل، زعفر احدزاده روز دوشنبه افزود: مسابقات نقاشی رومانی با موضوع "شهر و محل زندگی شما" در سال ۲۰۲۱ برگزار شد و از میان ۱۸۰۰ اثر از ۱۵ کشور ۱۰ کودک ایرانی موفق به کسب جایزه ، نشان و دیپلم افتخار این رویداد بین‌المللی شدند که بیتا جدی ۱۰ ساله از انگوت نشان طلا و دیپلم افتخار دریافت کرد.

او اظهارکرد: یک نشان طلا نیز از این مسابقه به امور بین‌الملل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تعلق گرفته‌است که کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل با ارسال ۲۰ اثر در مسابقه بین‌المللی نقاشی رومانی با موضوع "شهر و محل زندگی شما" شرکت کرده بود.

وی به موفقیت درخشان اعضای کانون استان در نخستین مهرواره بین‌المللی نقاشی اربعین اصفهان اشاره کرد و گفت: از میان ۲ هزار اثر رسیده به بخش ملی و بین‌الملل این مهرواره یک هزار و ۵۵۰ اثر به بخش ملی و ۴۵۰ اثر به بخش بین‌الملل اختصاص داشت که سونیا افسانه ۱۳ ساله از مرکز شماره یک کانون اردبیل در میان نفرات برتر قرار گرفت و به نشان طلا دست یافت.

احدزاده ادامه داد: هیات داوران همچنین۹۰ اثر شامل ۳۰ اثر را در گروه سنی ۵ تا ۹ سال، ۳۰ اثر را در گروه سنی ۱۰ تا ۱۲ سال و ۳۰ اثر را در بخش ۱۳ تا ۱۸ سال به عنوان برگزیده انتخاب و با اهدای مدال طلا، نقره و برنز از آنان قدردانی کردند که دنیز هاشم‌وند از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل در گروه سنی (۵ تا ۹ سال) صاحب مدال برنز شد و در گروه سنی (۱۰ الی ۱۲ سال) نیز از مرکز شماره ۵ کانون اردبیل ، آیدا محمودی موفق به کسب مدال طلا شد و زینب عباسی و پرنیان هژبری مدال برنز دریافت کردند.

وی افزود:در بخش (۱۳ تا ۱۸ سال) نیز عسل نویدبخش و النا امید (مدال طلا) و ستایش یقینی (مدال نقره) هر سه از مرکز شماره یک کانون اردبیل و ساینا حمیدیان از مرکز شماره ۳ کانون اردبیل صاحب (مدال طلا) شد ، در این بخش ملیکا ابوالحسنی از مرکز ۲ کانون پارس‌آباد (مدال نقره) کسب کرد و از مرکز ۵ کانون اردبیل نیز میعاد تقی‌پور (مدال نقره) و سجاد کروی (مدال برنز) این رویداد بین‌المللی را از آن خود کردند.



اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار