اعطای ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات به صنایع تبدیلی استان کرمانشاه

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از اعطای ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات در راستای توسعه صنایع تبدیلی استان در عرصه ریسندگی و بافندگی از ابتدای امسال خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۶۲۷
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۹ 27 September 2015
سرهنگ منصور فتاحی با اشاره به حضور یک گروه جهادی از دانشگاه امام حسین(ع) تهران از ابتدای فصل تابستان در مناطق محروم استان کرمانشاه، اظهار داشت: ساخت مسجد در روستاهای کله هو، زنگی و شیرازی در بخش درود فرامان کرمانشاه از جمله اقدامات این گروه بوده است.

وی با بیان اینکه این گروه جهای شامل دانشجویان، اساتید و کادر اجرایی دانشگاه هستند، افزود: این گروه طی سه مرجله در فصل تابستان اقدام به ساخت مسجد در مناطق مذکور کرده اند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در ادامه از ساخت ۴ مسجد در استان طی هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این مساجد در مناطق محروم شهرستان های کرمانشاه، سرپلذهاب، سنقر و گیلانغرب طی سه ماه کار اجرایی و تخصیص ۵ میلیارد ریال اعتبار با همت بسیج سازندگی افتتاح شده است.

فتاحی با اشاره به اینکه مسجد حضرت نبی اکرم(ص) نیز به عنوان یک پروژه بزرگ استانی در فضایی به مساحت ۳ هزار و ۷۰۰ متر مربع در حوزه مساجد در حال ساخت است، اظهار داشت: سازمان بسیج سازندگی استان مجری این طرح بوده و سقف این مسجد به صورت سازه های فضایی انجام شده است.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه از توزیع ۴۵۰ کیف در بین دانش آموزان شهر کرمانشاه و شهرستان دالاهو خبر داد و اظهار داشت: این اقلام در راستای آغاز سال تحصیلی و توسط جهادگران بسیج سازندگی در بین دانش آموزان نیازمند در حال توزیع و اهدا است.

فتاحی همچنین از اعطای ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان وام برای توسعه صنایع تبدیلی در عرصه ریسندگی و بافندگی به ۳۵۱ نفر در استان در راستای تولید و رونق این صنایع خبر داد.

وی با اشاره به آموزش های مهارتی روستائیان و عشایر استان کرمانشاه از سوی بسیج سازندگی، خاطر نشان کرد: در این راستا به ۳۰۰ نفر از عشایر استان آموزش های مهارتی در حوزه هایی نظیر قالی بافی، گلیم بافی، زنبورداری و دامداری ارائه شده تا بتوانند به تولید و خودکفایی برسند.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه در پایان از پرداخت کمک هزینه یک میلیون تومانی با خانوارهای محرومی که بیمار صعب العلاج دارند خبر داد.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار