استاندار ایلام؛

اندوخته علمی نخبگان مسیر توسعه ایلام را هموار می کند

استاندار ایلام گفت:تلاش داریم تمامی فعالیت های مدیریتی را در راستای خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت نخبگان و جوانان متعهد پیش ببریم.
کد خبر: ۱۰۱۹۴۹۶
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 31 December 2021

به گزارش تابناک ایلام؛ استاندار ایلام در جمع مردم ملکشاهی اظهار داشت:  ما برای خدمت گذاری به مردم استان حضور یافته ایم و با استفاده از ظرفیت های جوانان متعهد، خلاق، فکور و پر انرژی به دنبال خدمت صادقانه و بی منت به مردم هستیم.

وی گفت: افراد دارای روحیه انقلابی و فساد ستیزی می توانند در تیم مدیریتی استان باشند و به مردم خدمت کنند.

بهرام نیا افزود:مهم ترین شرط توسعه استان در شرایط فعلی خرد جمعی است و در همین جلسات است که بسیاری از مسائل پنهان آشکار خواهد شد و ما با برنامه ریزی صحیح و با همفکری و تعامل با کمترین زاویه انحراف، کارها را به سرانجام خواهیم رساند.

وی ادامه داد:از مجموع شهدای استان ایلام، شهرستان ملکشاهی نیز ۳۸۴ شهید به انقلاب تقدیم کرده است که این تعداد شهدا نشان از فداکاری و تعهد این مردم به آرمان های انقلاب است.

بهرام نیا بیان داشت:تحریم ظالمانه و فشار اقتصادی و بسیاری از مشکلات دیگر هم مانع حضور پرشور مردم در انتخابات اخیر نشد و مردم ایران  با همراهی و همدلی به گواه تاریخ همچون چهار دهه انقلاب شکوهمند ایران اسلامی همواره در پای صندوق های رای حضوری پرشور داشتند.

وی گفت:ردمی که این چنین صادقانه با همه وجود آنچه که در وجود دارند برای پاسداری از نظام و انقلاب و دین مذهب در طبق اخلاص می گذارند و حداقل کاری که ما می توانیم برای این عزیزان انجام دهیم همین تأمین نیازهای مختلف مردم در شهرستان است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار