مجتمع آبرسانی دو روستا در قائمشهر افتتاح شد

مجتمع آب‌رسانی روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد قائمشهر با هزینه ۲۱۶ میلیون تومان بهره‌برداری شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۲ 28 September 2015
به گزارش تابناک مازندران، رئیس آب و فاضلاب روستایی قائم‌شهر بعدازظهر دوشنبه در مراسم افتتاح مجتمع آب‌رسانی روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد این شهرستان، اظهار کرد: ۹۱۴ نفر از جمعیت روستاهای افراکتی و مهدی‌آباد از این پروژه آب‌رسانی بهره‌مند خواهند شد.
مصطفی زمانی ادامه داد: برای تکمیل و اجرای این پروژه بالغ‌بر ۲۱۶ میلیون تومان هزینه شده است.
زمانی بابیان اینکه آب‌رسانی این روستاها از سال ۱۳۹۰ آغازشده، گفت: احداث یک باب اتاقک دیزل ژنراتور، خرید، نصب و راه‌اندازی یک دستگاه دیزل ژنراتور و محوطه‌سازی، نصب و راه‌اندازی تجهیزات دو واحد ایستگاه پمپاژ و احداث مخزن زمینی به حجم ۳۰۰ مترمکعب ازجمله اقدامات انجام‌شده در این پروژه بوده است.
رئیس آب و فاضلاب روستایی قائم‌شهر در خصوص آب‌رسانی روستای میکلا شهرستان قائم‌شهر که در سال ۱۳۹۳ کار خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این پروژه با صرف ۶۰ میلیون تومان هزینه حدود ۱۶۵ نفر از خانوار روستای میکلا را تحت پوشش قرار می‌دهد.
زمانی تصریح کرد: برای اجرای این پروژه اقداماتی از قبیل حفر و تجهیز یک حلقه چاه عمیق، محوطه‌سازی ایستگاه پمپاژ، رنگ‌آمیزی مخزن هوایی و تأمین تابلو برق انجام شد.
رئیس آب و فاضلاب روستایی قائم‌شهر با اشاره به‌سلامت آب آشامیدنی این روستاها، تأکید کرد: به‌طور هفتگی از مجتمع‌های آب‌رسانی روستاهای شهرستان بازدید و آزمایش‌ها مختلف میکروبی و شیمیایی‌بر روی آب آشامیدنی به عمل می‌آید تا از سلامت آن اطمینان حاصل شود.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار