استاندار همدان:

مردم ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید

استاندار همدان با حضور در جمع مردم شهرستان بهار در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲بهمن، با اشاره به اینکه مردم ایران از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی دست نخواهند کشید گفت: همبستگی مردم با آرمان‌های امام راحل و مقام معظم رهبری ستودنی است.
کد خبر: ۱۰۲۸۱۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۲ 11 February 2022

به گزارش تابناک همدان،  دکترعلیرضا قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد:  ایام الله مبارک فجر یادآور روز‌هایی است که مردم از دست طاغوت و طاغوتیان نجات پیدا کرده و در مسیر رشد، توسعه و استقلال قرار گرفتند. 

وی با بیان اینکه هرچه فشار دشمنان بیشتر شد استحکام و مقاومت مردم ایران نیز بیش از پیش افزون یافت. افزود: در طول این چهل و سه سال دشمنان نقشه‌ها و توطئه‌های فراوانی را به کار گرفتند تا مردم را از این مسیر منحرف و انقلاب ما را دچار شکست بکنند. 


استاندار همدان گفت: صلابت و ایستادگی مردم ما در مقابل دشمنان نشان داد که به هیچ وجه از آرمان‌های اعتقادی ارزش‌های اسلامی و قرآنی دست نخواهند کشید. 


قاسمی فرزاد حضور پرشور مردم و شهرستان شهید پرور بهار که فرزندان زیادی را تقدیم این مکتب و انقلاب کردند، در یوم‌الله ۲۲بهمن را  قابل تقدیر دانست و عنوان کرد: مردم، همانطور که با امام عظیم الشان رحمت الله علیه پیمان بستند با مقام معظم رهبری این پیمام را تجدید کردند. 
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار