از محافل چه خبر؟

رقابت تنگاتنگ در انتخابات نظام مهندسی/ نگرانی کارگران کارخانه سبلان پارچه / رعایت نشدن تخصص گرایی در سپردن مسئولیت برخی کمیسیونهای شورای شهر اردبیل/ افول جایگاه طنز در تبیین مشکلات استان

بخش خبری "در محافل چه خبر" تابناک اردبیل علاوه بر انعکاس برخی اخبار کوتاه، به بازتاب افکار ، خواسته ها و صحبت های محفلی اقشار مختلف مردم و به ویژه نخبگان می پردازد. در این قسمت می خوانید: نگرانی کارگران کارخانه سبلان پارچه / رعایت نشدن تخصص در سپردن مسئولیت برخی کمیسیونهای شورای شهر اردبیل و ...
کد خبر: ۱۰۴۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۹ 01 October 2015

  1. از محافل خبر می رسد رقابت تنگاتنگی بین کاندیداهای انتخابات نظام مهندسی ساختمان در حال شکل گیری است. ظاهرا چند ائتلاف در این انتخابات در حال شکل گیری است و مذاکرات و چانه زنی ها در این رابطه ادامه دارد. همچنین برخی کاندیداها با مراجعه به مشاوران رسانه ای و تبلیغاتی در حال آماده سازی خود برای ورود پررنگ تر به عرصه تبلیغات هستند.
  2. از محافل خبر می رسد تعطیلی دگرباره کارخانه سبلان پارچه موجب نگرانی کارگران این کارخانه و خانواده های آنها شده است.
  3. در محافل گفته می شود که برخی کمیسیون بندی های شورای شهر اردبیل درست و اصولی نیست و افرادی با مدارک تحصیلی غیرمرتبط مسئولیت برخی کمیسیونهای حساس را برعهده گرفته اند.
  4. در محافل فرهنگی گفته می شود که جایگاه طنز و طنزنویسی در تبیین مشکلات استان چه در برنامه سازیهای صدا وسیما و چه در نشریات مکتوب استان نسبت به سالهای گذشته افول کرده است که احتمالا یکی از دلایل آن کم شدن قدرت تحمل مسئولان در این رابطه است.
  5. در محافل گفته می شود که بهتر است آموزش و پرورش استان از هم اکنون به فکر تامین بخاریها و سیستم های گرمایشی مناسب برای مدارس باشد.


منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۹
جسارتا در مورد بند 3 باستحضار میرساند همه کمیسیونها غیر تخصصی است
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۰
هیچ کارخانه تولیدی و صنعتی تو اردبیل بیش از یکسال دوام نیاورده و تعطیل شده است. یک مرضی به جان صنایع استان افتاده است که تا بحال درمانی برای آن یافت نشده است. واین مرض، تعطیلی کارخانه ها به یکباره و تخته شدن درب آن نامیده می شود.
علي عبايي
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۳
باسلام
قول ابينو ميدم كه اين كارخانه با انتخاب اين مديران جديدصد دردصد به بهترين شكل به بازاربرميگردد
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار