تقویت زیرساخت‌های گردشگری یکی از راه‌های رونق اقتصادی است

استاندار خراسان جنوبی گفت: می‌توان با کمترین سرمایه‌گذاری در زمینه صنایع دستی و گردشگری بیشترین بهره‌برداری را بویژه در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به انجام رساند.
کد خبر: ۱۰۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۱ 04 October 2015

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خراسان جنوبی، به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، وجه اله خدمتگزار، در دیدار معاون پارلمانی و امور استان‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشوربه ظرفیت‌های صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی اشاره کرد و ادامه داد: در بخش صنایع دستی این استان در زمینه پارچه‌بافی و قالی‌بافی دارای توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی است که باید از سوی مسئولین امر مورد حمایت قرار گرفته و تقویت شود.
وی به توانمندی‌های تاریخی این استان اشاره کرد و گفت: وجود روستاهای هدف گردشگری در کنار کویر زیبای استان، می‌تواند به عنوان نقاط هدف در زمینه جذب گردشگر مورد توجه قرار گیرد.
استاندار خراسان جنوبی پرداختن به صنایع دستی و گردشگری را یکی از راه‌های برون رفت از معضل اشتغال دانست و تصریح کرد: می‌توان با کمترین سرمایه گذاری در این زمینه بیشترین بهره برداری را بویژه در زمینه ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی به انجام رساند.
وی به سابقه علمی و فرهنگی این استان اشاره کرد و افزود : وجود مدرسه شوکتیه به عنوان سومین مدرسه علوم جدید در بیرجند نشان دهنده توجه جدی مردم این استان به کسب علم و دانش و نیز ریشه‌های علمی و فرهنگی در این استان است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار