فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران عنوان کرد

افزایش گیت های ورود وخروج زائران درمرزمهران

هفته ناجا پیش درآمد رزمایش اربعین حسینی در شهرستان مهران است.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۳
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 04 October 2015

به گزارش تابناک : محسن کشتکار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: هفته ناجا پیش درآمد رزمایش اربعین حسینی در شهرستان مهران است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرزی مهران با گرامیداشت هفته ناجا، گفت: شهرستان مرزی مهران با 430کیلومتر مرز مشترک امروز دروازه عتبات عالیات است..

وی ادامه داد: امنیت در این منطقه از کشور سبب شده است که خیل زائران حسینی مهران را برای سفر به مرقد مطهر (اباعبدالله الحسین (ع))  انتخاب کنند.

وی گفت: در نظر داریم از ظرفیت هفته ناجا برای جلب مشارکت سایر نهادها و ارگان‌های دولتی و آحاد مردم مرزدار این شهرستان در جهت تهیه و راه‌اندازی زیر ساخت‌ها با هدف رفاه حال زائران در کنگره عظیم اربعین که پس از هفته ناجا اجرایی خواهد شد استفاده کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان مهران افزایش گیت‌های ورود و خروج زائران از 18 گیت به 96 گیت را از دستاوردهای تعامل با سازمان‌ها و ادارات دیگر دانست و تصریح کرد: تقویت ستادهای مردمی با جلب همراهی مردم می‌تواند بسیاری از نواقص را بپوشاند.

کشتکار تحقق عملی خدمت‌گزاری به مردم را در گرو عمل به شعار هفته ناجا خواند و گفت: اگر بتوانیم در اجرای طرح‌های انتظامی و ترافیکی مردم را با خود همراه کنیم به خوبی می‌توانیم عملکرد موفقی داشته باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار