عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی ویلایی در اراک آغاز شد

عملیات اجرایی ۲۰ هزار واحد مسکونی یک طبقه ویلایی با حضور وزیر راه و شهرسازی، معاونین؛استاندار مرکزی و مدیران کل استانهای کشور به میزبانی اداره کل راه و شهرسازی استان مرکزی صورت پذیرفت.
کد خبر: ۱۰۷۱۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۹ 10 October 2022

به گزارش تابناک مرکزی ؛وزیر راه و شهرسازی در این آیین گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های تدوین شده این ۲۰ هزار و مسکونی در مدت ۲۰ ماه تکمیل و در اختیار متقاضیان قرار داده می‌شود.

رستم قاسمی افزود:  ۲۰ هزار متقاضی در این طرح ثبت نام کرده اند که هنوز تعدادی از متقاضیان سهم خود را واریز نکرده اند که امید است با این کلنگ زنی و تامین زیرساخت ها و قطار حومه ای بقیه متقاضیان سهم خود را واریز کنند.

وی اظهار داشت: ظرفیت استان مرکزی برای ۲۰ هزار نفر در شهر جدید امیرکبیر اراک فراهم شده و از مردم استان مرکزی تقاضا می شود متقاضی برای این واحدهای مسکونی حیاط دار باشند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: شهرهای ویلایی جای مناسبی برای زندگی هستند که با تامین زیر ساخت‌ها مردم زندگی راحت‌تری خواهند داشت.

استاندار مرکزی نیز گفت: شهر جدید امیرکبیر اراک جزو ظرفیت های مناسب اسکان استان است و به عنوان شهر ویلایی در نظر گرفته شده است.

فرزاد مخاص الائمه افزود: از مردم استان که متقاضی مسکن هستند، دعوت می شود در این طرح ثبت نام کنند و تمامی زیرساخت های لازم این طرح مهیا همزمان با ساخت واحدهای مسکونی فراهم می‌شود. 

مخلص الائمه بیان کرد:همچنین امروز با حضور وزیر و مردم یک زیرگذر نیز که از مطالبات مردم این شهر بوده افتتاح می شود. فاضلاب این شهر نیز در مراحل پایانی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار