هدف آمریکا از جنگ نرم تغییر باورهای مردم

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: هدف آمریکا از دشمنی با ایران و راه‌اندازی جنگ نرم، در واقع تغییر رفتار، باورها و ارزش‌های دینی مردم ایران است.
کد خبر: ۱۰۷۱۷۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۰ 06 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل،‌ حجت‌الاسلام نجات فیاضی در همایش هیئت عاشقان ولایت که با محوریت امر به معروف و نهی از منکر در اردبیل اظهار داشت:‌ در آستانه فرا رسیدن ماه محرم قرار گرفته‌ایم که در واقع فلسفه وجودی کربلا و قیام ماندگار امام حسین(ع)، بحث امر به معروف و نهی از منکر بوده که این موضوع از موارد حائز اهمیت دین اسلام است.

وی گفت: جامعه‌ای تقوا و رستگاری دارد که فریضه امر به معروف و نهی از منکر در این جامعه اجرا شود و در واقع به منعای دقیق‌تر، رستگاری فردی،‌ اجتماعی یک شخص و جامعه در راستای احیای امر به معروف و نهی از منکر است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل افزود: نماز، ایثار و شهادت، زکات و امر به معروف و نهی از منکر از جمله ویژگی‌های یک جامعه سالم است که اگر بخواهیم یک جامعه اصلاح پیدا کند باید فریضه امر به معروف و نهی از منکر در آن جامعه جاری باشد. قیام امام حسین(ع) جهاد معروف در برابر منکر و قیام حق بر باطل بوده است.

فیاضی تصریح کرد: با توجه به فرا رسیدن ماه محرم، افرادی معلوم الحال در شبکه‌های مجازی و ماهواره‌ها قصد دارند که قیام و جهاد امام حسین(ع) را زیر سوال ببرند که این موضوع و تهاجم فرهنگی و جنگ نرم که به فرماندهی آمریکا در حال انجام است هدفی جزء تغییر باورها و ارزش‌های اسلامی مردم ایران ندارد.

وی بیان کرد: آمریکا به دلیل این‌که نتوانسته سیاست‌های شوم خود را در منطقه خاورمیانه اجرا کند، در واقع به دنبال تفرقه‌افکنی و راه‌اندازی جنگ در کشورهای مختلف دست زده که قطعا در این راه شکست می‌خورد و نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل استکبار ایستادگی کرده و خواهد کرد.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار