برگزاری مانور استقبال از مسافران

کد خبر: ۱۰۷۸۰
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۳ 05 March 2015
علیرضا یونسی در شورای اطلاع رسانی مازندران گفت: این مانور در ۲۵ اسفند ماه برگزار می شود و در همه حوزه های خدماتی، ترافیکی، تغذیه، امنیت، زیبایی بصری و آماده سازی اماکن اقامتی و غیره شرایط مهیا شده است.
به گزارش روابط عمومی استانداری مازندران وی افزود: همه مولفه ها برای استقبال از مسافران نوروزی در استان مهیا شده است.
وی دخیل کردن روستاها در حوزه گردشگری روستایی را از جمله نیازها برشمرد و گفت: دو روستای استان بصورت پایلوت انتخاب می شود و همه ظرفیتها برای استقبال از مسافران در این مناطق فراهم می شود.
وی تصریح کرد: زمينه حضور گردشگران را به روستاها باید فراهم کنیم زیرا جاذبه های بی بدیل گردشگری و طبیعی در استان وجود دارد.
وی عنوان کرد: معرفی تولیدات روستایی در فروشگاههای ایجاد شده از جمله برنامه هاست تا سفر را به روستاها نیز بکشانیم.
یونسی، استفاده از تجربیات سال های قبل و رفع نواقص و استفاده از فرم های نظرسنجی برای ارزیابی خدمات را از دیگر برنامه ها اعلام كرد .
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: راه اندازی سامانه پیامکی برای معرفی جاذبه ها و رسیدگی به شکایات، ترویج برنامه های فرهنگی و هنری از دیگر کارهاست.
وی با بیان مصادف بودن نوروز با ایام فاطمیه تاکید کرد: برنامه های فرهنگی و هنری باید رنگ و بوی فاطمیه نیز داشته باشد و قداست این ایام حفظ شود.
رئيس شوراي اطلاع رساني استان همچنين مشاركت مردم در حفاظت از منابع طبيعي را متذكر شد و گفت : به رسالت خود در حوزه طبيعت خوب عمل نكرده ايم و بايد براي توسعه فضاي سبز برنامه عملياتي و اجرايي تدوين و مردم در حفظ و حراست از منابغ طبيعي مشاركت نمايند
در اين نشست دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران نیز به عملکرد رسانه های استاندار در حوزه پوشش اخبار استانداری در ماه گذشته اشاره کرد و گفت: از مجموع پنج روزنامه و 5 خبرگزاری استان كه مورد بررسي قرار گرفته اند هزار و ۲۵۳ خبر منتشر شد که ۳۷۷ خبر مربوط به استاندار، 221 خبر مربوط به معاونين استاندار و ۷۷ خبر مربوط به مدیران ستادی و بقيه مربوط به فرمانداران بوده است.
احمد مظفري اظهار داشت: فرمانداریهای شهرهای آمل ، بابلسر ، قائمشهر ، چالوس، نوشهر، ساري و محمودآباد بیشترین شمار اخبار را در ماه بهمن 93 تولید کرده اند.
وی با اشاره به برگزاری المپیاد فرهنگی و ورزشی کارگران کشور و شرکت بيش از دو هزار ورزشکار در ۲۶ رشته و در 14 شهرستان افزود: رسانه های استان در زمینه پوشش اين المپياد بزرگ نيز اقدامات بسيار مطلوبی داشته اند.
وی تصریح کرد: در ایام دهه فجر نیز رسانه ها پوشش مطلوبی در زمينه برنامه هاي دهه فجر و حضور سه وزير محترم در مازندران داشته اند.
مظفري در پايان گفت : همه تمهيدات براي ذخيره سازي و ارائه به موقع مايحتاج مردم در ايام عيد انديشيده شده و انتظار داريم تا رسانه ها با ارائه گزارش هاي كارشناسي جلوي التهابات بازار و افزايش كاذب قيمتها را گرفته و در اين زمينه اطلاع رساني مناسب داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار