نماینده مردم قم در مجلس:

تلاش‌های تیم مذاکره کننده نباید نادیده گرفته شود

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: تیم مذاکره کننده زحمات و تلاش‌های زیادی را متحمل شده که نباید نادیده گرفته شود، اما باید مراقب نفوذ دشمن پس از برجام باشند.
کد خبر: ۱۰۷۸۶۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۷ 08 October 2015
به گزارش تابناک قم، احمد امیر آبادی فراهانی در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل استاندارد استان قم که با حضور رئیس سازمان ملی استاندارد و برخی دیگر از مسئولان برگزار شد، اظهار داشت: ورود کالاهای بی‌کیفیت طی سال‌های اخیر موجب آسیب به تولید کنندگان داخلی شده است.

وی با بیان اینکه کیفیت بسیاری از کالاهای ایرانی بهتر از مشابه خارجی آن است، گفت: کفش قم از جمله کالاهایی است که بازار جند کشور را در دست داشت اما اکنون اوضاع این صنعت خوب نیست.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی‌های صورت گرفته قوانین مناسب‌تری در استاندارد تصویب شود، افزود: گمرک باید در واردات کالاها دقت بیشتری داشته باشد.

وی تصریح کرد: باید فرهنگ سازی شود تا استفاده از کالاهای داخلی اولویت مصرف قرار بگیرد.

امیرآبادی در سخنان خود به برجام نیز اشاره‌ای کرد و گفت: تیم مذاکره کننده زحمات زیادی را متحمل شده است و تلاش فراوانی کرده‌اند اما باید مراقب نفوذ دشمن باشند.

وی با بیان اینکه علاوه بر تعامل با دنیا باید مراقب نفوذ سیاسی، اجتماعی و فرهنگی دشمن باشیم، عنوان کرد: دشمن به دنبال خدشه دار کردن ارزش‌های انقلاب ما است که باید مراقب بود.

نماینده مردم قم در خانه ملت با اشاره به اینکه برجام منافع و مضراتی را داشته، گفت: باید منصفانه قضاوت کرد و تلاش‌هایی که تیم مذاکره کننده انجام داده است را نباید نادیده گرفت.
منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار