فاجعه مناافتضاح سیاسی حکام آل‌سعود است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه اردبیل با بیان اینکه فاجعه منا افتضاح سیاسی حکام آل‌سعود است، گفت: آل سعود لیاقت و شایستگی عهده‌داری مدیریت کعبه را ندارد و در این زمینه باید امت اسلامی تجدید نظر کنند.
کد خبر: ۱۰۹۸۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰ 11 October 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام نجات فیاضی پیش از ظهر امروز در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره جانباختگان منا در حسینیه‌ ثار‌الله سپاه اردبیل اظهار کرد: در فاجعه منا که دست گروه‌های تکفیری و داعشی کاملا در آن مشهود است عربستان به جای عذرخواهی به فرافکنی روی آورده و با آمار و ارقام اشتباه و هدایت این جریان سعی دارد تا ابعاد این حادثه را کوچک و بی‌اهمیت جلوه دهد اما امت اسلامی در این حادثه دچار خسران و ضرر و زیان شده‌اند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی در 36 سال اخیر توانسته است پیام معنوی و ارزشی خود را که ملحم از قیام حضرت سیدالشهدا (ع) است به دنیا اعلام کند، افزود: ما امروز افتخار می‌کنیم که انقلاب ما در مسیر آرمانی نهضت اباعبدالله‌الحسین (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) گام برمی‌دارد و با این سیره و سیاق دشمنان به نقطه اوج ذلت و شرمندگی رسیده‌اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل با تسلیت حادثه منا به بازماندگان جانباختگان منا گفت: مقام معظم رهبری با موضع‌گیری قاطع پاسخی صریح به اظهارات سخیف و فرافکنی‌های آل‌سعود و غرب دادند و با قاطعیت از حریم امت اسلامی دفاع کردند که این بزرگترین حرکت و نعمت برای جامعه اسلامی به شمار می‌رود که از یک رهبر و هادی صالح و شایسته برخوردار است.

فیاضی با بیان اینکه فاجعه منا افتضاح سیاسی حکام آل‌سعود است، گفت: آل سعود لیاقت و شایستگی عهده‌داری مدیریت کعبه را ندارد و در این زمینه باید امت اسلامی تجدید نظر کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل بیان کرد: امت اسلامی امروز بیش از هر زمان دیگر در این شرایط که فتنه‌ها و توطئه‌های متعدد علیه امت اسلامی به کار گرفته شده نیازمند است تا در مسیر همگرایی و همراهی بیشتر گام بردارد.

وی یادآور شد: جامعه اسلامی ایران امروز پرچمدار این حرکت عزتمندانه است و قطعا با این پیام ارزشی انقلاب اسلامی تمام گروه‌ها و فرق انحرافی و تکفیری شکل گرفته شکست خواهند خورد و پرچم عزت این امت اسلامی بر افراشته خواهد بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه اردبیل ادامه داد: رزمندگان و سرداران رشید این نظام ارزشی در خارج از مرزها و در تقویت جبهه مقاومت حضور دارند و ما با تقدیم شهیدانی همچون سردار همدانی سعی‌مان بر این است تا امنیت و آرامش کشور را برقرار کنیم تا اجازه تفرقه‌افکنی و دو دستگی و سایر انحرافات را به دشمن ندهیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استان اردبیل در حادثه منا 12 حاجی خود را از دست داد که پیکر مطهر 9 نفر از این حجاج تاکنون تشییع و تدفین شده و پیکر سایر جانباختگان این حادثه نیز هنوز شناسایی نشده و مفقود مانده است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار