اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی اردبیل

مدیر امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل گفت:‌ امسال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بنگاه‌های کوچک و زودبازده 270 میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۰۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۷ 12 October 2015

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، اسماعیل نوظهور عصر امروز در بازدید از طرح‌های اقتصاد مقاومتی شهرستان پارس‌آباد اظهار داشت: اقتصاد مقاومتی یکی از اهداف مهمی است که با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری باید مورد توجه تمامی مسئولان قرار گرفته و برای تحقق این سیاست تلاش و جدیتی واقعی داشته باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی در سطح استان اردبیل بیان کرد: طرح‌های اقتصاد مقاومتی که اغلب کوچک و زودبازده هستند، می‌توانند در زمینه رفع مشکلات مربوط به نبود فرصت‌های اشتغال در جامعه بسیار موثر واقع شده و زمینه اشتغالزایی بخشی از افراد را فراهم آورند.

نوظهور گفت: امسال برای اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی و بنگاه‌های کوچک و زودبازده 270 میلیارد ریال اعتبار به استان اردبیل اختصاص یافته که باید تلاش و جدیت بر جذب حداکثری این میزان اعتبار در نظر گرفته شده باشد.

مدیر امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل تصریح کرد: از این میزان اعتبار اختصاص یافته به استان اردبیل در 6 ماهه نخست سال 90 میلیارد ریال جذب و تخصیص یافته و برای اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در شهرستان هزینه شده است.

وی افزود: با تخصیص این میزان اعتبار برای راه‌اندازی طرح‌های اقتصاد مقاومتی امسال 520 نفر در این حوزه از این تسهیلات بهره‌مند شده و توانسته‌اند واحد تولیدی و زودبازده برای خود راه‌اندازی کنند که تا پایان امسال تعداد این افراد و میزان تسهیلات ارائه شده افزایش می‌یابد.

مدیر امور فرهنگی سازمان بسیج سازندگی استان اردبیل با بیان اینکه شهرستان پارس‌آباد سهم عمده‌ای در جذب اعتبارات حوزه اقتصاد مقاومتی داشته است، گفت: از 90 میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات پرداخت شده امسال، 30 میلیارد ریال مربوط به شهرستان پارس‌آباد بوده است.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار