برگزاری همایش شیرخوارگان حسینی در همه شهرها و روستاهای هرمزگان

مسئول دفتر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) در هرمزگان گفت: همایش شیرخوارگان حسینی دوم محرم همزمان در پنج قاره دنیا و سه هزار و ۱۰۰ نقطه کشور، در همه شهرها و روستاهای این استان نیز برگزار می شود.
کد خبر: ۱۱۲۰۵۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱ 14 October 2015
به گزارش تابناک هرمزگان، حجت الاسلام حسن شریفی، مسئول دفتر مجمع جهانی حضرت علی اصغر(علیه السلام) در هرمزگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بندرعباس گفت: این همایش هر ساله با استقبال پرشور و گسترده مادران به همراه کودکان شیرخوار در راستای گرامیداشت مقام والای حضرت علی اصغر(علیه السلام) به عنوان کوچک ترین شهید کربلا در مساجد، حسینیه ها و هیات های مذهبی برگزار می شود.
 
   وی افزود: مراسم محوری شیرخوارگان حسینی روز جمعه 24 مهر مصادف با دوم محرم راس ساعت 8:30 در حسینیه عاشقان ثارالله با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری، هیات بیت العباس همراه با سخنرانی حجت الاسلام ثمری و در مسجد امام حسین(علیه السلام) گلشهر برگزار می شود.
 
   شریفی خاطرنشان کرد: همایش شیرخوارگان حسینی از سال 82 و با هدف واقعه گویی حادثه عاشورا با محوریت شهادت حضرت علی اصغر(علیه السلام) شروع به کار کرد و امروز پس از گذشت 12 سال، در پنج قاره جهان برگزار می شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار